Logo sklepu internetowego powinno składać się z prostej, czytelnej grafiki, która jest jednocześnie unikalna i łatwo rozpoznawalna, wraz z krótkim, zwięzłym tekstem, który identyfikuje markę (zwykle jest to po prostu nazwa domeny).
Logo można stworzyć w dowolnym programie graficznym jak np. Canva. Do swojego sklepu dodasz je w zakładce https://builder.takedrop.pl/settings
Pamiętaj o tym, aby po wprowadzeniu zmiany zapisać bieżące ustawienia
(przycisk na dole zakładki)
- Zalecane jest stworzenie logotypu w kształcie prostokąta.
Zalecany rozmiar to logotypu to 170 x 50 pixeli.
- Logo w kształcie kwadratu czy koła będzie optycznie mniejsze - a przy dłuższej nazwie sklepu kompletnie nieczytelne.
- Polecamy stworzenie loga bez tła - dzięki czemu będzie pasowało do każdego tła strony, bez problemu będzie można również umieścić je później na reklamach i banerach.
*Tło z grafiki możesz usunąć na przykład za pomocą aplikacji online: https://www.remove.bg/
- Częstym problemem jest nieodpowiednio przycięta grafika - pozostawienie niepotrzebnej pustej przestrzeni w grafice, przez którą sama zawartość (tekst i element graficzny) są mało czytelne.
Najlepszy efekt uzyska się, gdy grafika zostanie przycięta tuż przy krawędziach nazwy sklepu/elementu graficznego w logotypie:
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł