Automatyczna zmiana statusu zamówienia - adres powiadomień

Utworzone przez Paweł Skrzypczyk, Zmodyfikowano dnia Thu, 03 Aug 2023 o 12:03 PM wg Dominika Bednarska

Jeżeli zamówienie na sklepie opłacone zostało za pomocą szybkich płatności z bramki płatniczej statusy zamówień będą się zmieniały na "opłacone" automatycznie.


Jeżeli tak się nie dzieje, sprawdź na swoim koncie klienta w bramce płatniczej czy ustawiony jest prawidłowo adres do powiadomień:  https://api.takedrop.pl/webhook/payment



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł