Na reklamę nie należy patrzeć jak na koszt, tylko na inwestycję. To reklama na Facebooku pozwala dotrzeć do kupujących i generować zyski w Twoim sklepie. Polecamy w pierwszym miesiącu przeznaczyć na ten cel ok. 500 PLN.
Podczas szkolenia nauczysz się całego procesu tworzenia reklam od podstaw i analizy kampanii reklamowych - abyś wiedział, która kampania przyniesie Ci zyski i rozpoznał te nieefektywne, żeby nie palić swoich środków bez większych szans na wygenerowanie zarobku.
Plan projektu zakłada dalsze opłacanie budżetu reklamowego z zysków wygenerowanych dzięki startowemu budżetowi.
Zalecamy, aby budżet dla jednego zestawu reklam ustawić na 15-20 PLN na dzień i kontrolować wyniki.
Nie każda reklama/produkt przyniesie zysk, dlatego nie ma sensu, aby zaczynać od wyższych kwot.
Następnie, zależnie od wyników, kampanie będziemy wyłączać/podtrzymywać/zwiększać/zmniejszać budżet.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł