Formularz zwrotu dla klienta

Utworzone przez Paweł Skrzypczyk, Zmodyfikowano dnia Wed, 31 Jan 2024 o 09:18 AM wg Dominika Bednarska

Formularz zwrotu dodać możesz w dokumentach, w regulaminie lub możesz stworzyć nowy dokument: Dodanie dokumentów w sklepie  


Wzory takich formularzy bez problemu odnajdziesz w sieci, jednakże jeżeli nie chcesz tego robić to nie ma takiego obowiązku. Możesz wskazać po prostu iż w sprawach zwrotu należy kontaktować się drogą emailową. 


Natomiast zwroty ogólnie są to skrajnie rzadkie przypadki, także nie przejmuj tym się zbytnio. 

O ile nie prowadzisz sklepu w branży odzież/obuwie liczba zwrotów zwykle nie przekracza 1-3% zamówień. 


Jeżeli masz taką możliwość zweryfikuj wcześniej jakość produktu - można to zrobić zamawiając produkt dla siebie, jednakże duża ilość pozytywnych opinii produktu w sieci również potwierdza dobrą jakość produktu.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł