Formularz zwrotu dodać możesz w dokumentach, w regulaminie lub możesz stworzyć nowy dokument: Dodanie dokumentów w sklepie
Wzory takich formularzy bez problemu odnajdziesz w sieci, jednakże jeżeli nie chcesz tego robić to nie ma takiego obowiązku. Możesz wskazać po prostu iż w sprawach zwrotu należy kontaktować się drogą emailową.
Natomiast zwroty ogólnie są to skrajnie rzadkie przypadki, także nie przejmuj tym się zbytnio.
O ile nie prowadzisz sklepu w branży odzież/obuwie liczba zwrotów zwykle nie przekracza 1-3% zamówień.
Jeżeli masz taką możliwość zweryfikuj wcześniej jakość produktu - można to zrobić zamawiając produkt dla siebie, jednakże duża ilość pozytywnych opinii produktu w sieci również potwierdza dobrą jakość produktu.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł