Integracja z LiveChat

Utworzone przez Jakub Proch, Zmodyfikowano dnia pt, 19 Kwi o 10:02 RANO wg Emilia Kowal

Aby dodać okno z LiveChatem na swoim sklepie, załóż konto na stronie aplikacji, a następnie przejdź kolejne kroki konfiguracji. W kroku 4/5 wybierz opcję "Install chat widget manually":



Następnie skopiuj wyświetlony kod (1) i wklej go w dowolnym dokumencie tekstowym - będziesz potrzebować tylko zaznaczonego niżej fragmentu (2). Oczywiście każdy klient otrzyma swój unikalny numer ID.



Przejdź do szczegółów integracji https://app.takedrop.pl/integrations/view/10 i w ustawieniach wprowadź skopiowany numer ID:



Z momentem zapisania zmiany widget z oknem czatu pojawi się w Twoim sklepie. Nowe czaty obsłużysz bezpośrednio na swoim koncie w LiveChat, na przykładzie:






Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł