Upewnij się że wszystkie działania zostały podjęte zgodnie z naszą instrukcją. Jeżeli strona nadal się nie wyświetla:
1) sprawdź czy ustawiony został odpowiedni rekord "A", wpisując adres domeny na stronie https://dnschecker.org/#A/ w dwóch wersjach:
- z przedrostkiem www (np. www.twojsklep.pl)
- bez przedrostka www (np. twojsklep.pl)
Jeżeli przy domenie nie ma rekordu "A" lub DNS jest nieprawidłowy:
a) Jeżeli domena została zakupiona w LH skorzystaj z instrukcji -> Zmiana rekordu A.
b) Jeżeli została zakupiona na innej stronie zgłoś się do obsługi tego hostingu.
Przykładowa wiadomość: Proszę o dodanie rekordu "A" do ustawień DNS o wartości 76.76.21.21 dla mojej domeny: (...)
Po dodaniu odpowiedniego rekordu, domenę będzie można wprowadzić do ustawień TakeDrop.
PRZYKŁAD PRAWIDŁOWO DODANEGO REKORDU A:
PRZYKŁAD NIEPRAWDŁOWGO DNS: strona nie zostanie podpięta pod nasze serwery (inna wartość DNS).
PRZYKŁAD BRAKU PRAWIDŁOWEGO REKORDU "A": strona nie zostanie podpięta pod nasze serwery.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł