Nieudana kampania, co robię źle?

Utworzone przez Paweł Skrzypczyk, Zmodyfikowano dnia Thu, 03 Aug 2023 o 02:44 PM wg Dominika Bednarska


Nie każda kampania reklamowa okaże się sukcesem, powiem więcej na początku większa część z nich nie przyniesie zysków. 

Ważne by na te nieudane wydać jak najmniej, a z udanych kampanii zbudować nasze zyski.


W przyszłości intuicyjnie nauczysz się trafniej wybierać produkty z większym potencjałem sprzedażowym - ale nigdy nie uzyskasz 100% skuteczności. Dlatego by uniknąć zbędnego ryzyka wybraliśmy dropshipping a produkty testujemy z niewielkim budżetem. 


Polecam po każdej kampanii robić jej podsumowanie. Co zostało zrobione dobrze, co źle - gdzie mamy pole do poprawy. Najpierw spróbuj wykonać je samodzielnie - potem skonfrontuj swoje wnioski z naszym feedbackiem z audytu. Najlepiej uczymy się sami, szybciej wpoimy to do jakich wniosków dojdziemy sami, niż gdy dostaniemy to z 2 ręki. 


Po czasie nabierzesz wprawy i nauczysz się oceniać kampanie nie gorzej od nas! Gdy wyciągasz prawidłowe wnioski popełniasz coraz mniej błędów przy kolejnych kampaniach.. 

Lepiej oceniasz produkty + pixel również progresuje dzięki zebranym danym, co pozwala uzyskiwać lepsze wyniki. Grunt to się nie zniechęcać i wyciągać wnioski.



"Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów" -  Bez analizy kampanii i wprowadzeniu zmian, wyciągnięcia odpowiednich wniosków, kolejne kampanie mogą okazać się równie nieskutecznie. Nie bagatelizuj tego. 


Postaraj się by przed startem kampanii wszystko było dociągnięte na ostatni guzik. 

Najważniejszy jest sam produkt, ale na wynik składają się wszystkie elementy: 

sklep musi wyglądać profesjonalnie, fanpage i opisy produktów muszą być interesujące a reklamy ciekawe, przyciągające uwagę. Kampanie reklamowe nie są bezpłatne, inwestujesz swój kapitał - nie warto wypuszczać ich będąc nieprzygotowanym.


PRZYDATNE LINKI:


- https://takedrop.freshdesk.com/a/solutions/articles/77000512432 Wybór produktu - co sprzedawać?


- https://takedrop.freshdesk.com/a/solutions/articles/77000513041 Analiza reklamy FB - jak to zrobić?

- https://takedrop.freshdesk.com/a/solutions/articles/77000514604 Reklama - jak powinna wyglądać?

- https://takedrop.freshdesk.com/a/solutions/articles/77000512891 Opis produktu - jak powinien wyglądać? 

- https://takedrop.freshdesk.com/a/solutions/articles/77000540821 Kampania generuje ruch ale nie ma koszyków ani sprzedaży 

- https://takedrop.freshdesk.com/a/solutions/articles/77000539929 Niesfinalizowane zamówienia. Co jest przyczyną?

- https://takedrop.freshdesk.com/a/solutions/articles/77000515632 Jak zwiększyć konwersję na swoim sklepie?



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł