Integracja z Trusted Shops

Utworzone przez Tomek Niedźwiecki, Zmodyfikowano dnia pt, 26 Kwi o 2:21 PO POŁUDNIU wg Dominika Bednarska

Trusted Shops przygotował dla klientów TakeDrop specjalny kod rabatowy na 10%. 

Aby go otrzymać, wypełnij ankietę dostępną w szczegółach integracji: LINK - na końcu podaj swój adres email, na który Trusted prześle Ci odpowiednie informacje.


W pierwszej kolejności należy dołączyć do Trusted Shops poprzez formularz rejestracyjny, dostępny pod linkiem: https://checkout.trustedshops.com/W kroku drugim w sekcji "Twoja opłata członkowska" konieczne będzie określenie łącznego obrotu, jakiego spodziewasz się w swoim sklepie w ciągu roku - jest to niezbędne dla ustalenia końcowej ceny za uczestnictwo w programie Trusted Shops.


W tym miejscu uzupełnisz od razu domenę swojego sklepu i ustalisz rynek docelowy, a także wybierzesz dogodny wariant abonamentu (lista jest dostępna w dalszej części widoku przedstawionego na zrzucie ekranu).



Po wprowadzeniu wszystkich zmian, na dole strony należy wybrać opcję "Kontynuuj do kasy" - tym samym przejdziesz do widoku płatności, gdzie będziesz mieć możliwość uzupełnienia danych działalności gospodarczej. Jeśli jeszcze jej nie posiadasz, a masz zaprzyjaźnioną firmę, która może podpisać umowę, to zgłoś się do nas. Wskażemy Ci jak należy przeprocesować wniosek. 


Po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu się na konto, domyślnie wyświetli się dashboard, z którego od razu skopiujesz numer identyfikacyjny (zaczynający się od X..) - jest on niezbędny do spięcia integracji z platformą TakeDrop i wyświetlenia w późniejszym czasie informacji z Trusted Shops na Twojej stronie:



Skopiowany numer wprowadź w ustawieniach integracji: https://app.takedrop.pl/integrations/view/21



W celu rozpoczęcia konfiguracji wybierz opcję "Pokaż wszystkie opcje dla (tu nazwa firmy)":



Wyświetli się lista dostępnych rozwiązań, na której dwie pierwsze pozycje powinny być widoczne jako już wykonane - Trustbadge wyświetli się na Twoim sklepie automatycznie z momentem zapisania numeru identyfikacyjnego w ustawieniach integracji TrustedShops.


*Aby uzyskać znak jakości dla swojego sklepu, konieczny jest już kontakt z supportem Trusted Shops - zapoznaj się z artykułem na ten temat: Czym jest znak jakości?



Przykład aktywnego Trustbadge na sklepie:



i widoku jaki pojawia się po złożeniu przez klienta zamówienia:




Aby nadzorować wysyłkę zaakceptowanych przez klientów próśb o opinie, należy z poziomu dashboardu wybrać zakładkę "Opinie":



a następnie otworzyć kronikę zaproszeń. 



Domyślnie zaproszenie do wystawienia opinii wysyłane jest do klienta dopiero po kilku dniach od momentu złożenia przez niego zamówienia, ale możesz to zedytować przechodząc do ustawień i sekcji "Optymalizacja gromadzenia opinii":





Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł