Różne ID zamówień na TakeDrop i w bramce płatniczej

Utworzone przez Paweł Skrzypczyk, Zmodyfikowano dnia wt, 16 Kwi o 11:04 RANO wg Emilia Kowal

ID zamówienia z TakeDrop nie będą tożsame z ID płatności po stronie operatora bramki płatniczej. 


Faktycznie są one wysyłane z TakeDropa, ale tylko jako "pole dodatkowe" i prawdopodobnie bramka płatnicza nie będzie udostępniać tych informacji w Twoim panelu klienta.  


Zamówienia weryfikujesz po imieniu i nazwisku klienta, ewentualnie dacie/wartości zamówienia.


Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł