Nie zmienia mi się status zamówienia, dlaczego?

Utworzone przez Paweł Skrzypczyk, Zmodyfikowano dnia wt, 16 Kwi o 11:10 RANO wg Emilia Kowal

Jeżeli klient wybrał opcję szybkich płatności i mimo zaksięgowania środków na Twoim koncie status zamówienia na TakeDrop się nie zmienił, sprawdź, czy w panelu klienta na bramce płatniczej jest ustawiony odpowiedni adres do powiadomień (notyfikacji).


Adres powinien wyglądać w ten sposób: https://api.takedrop.pl/webhook/payment


Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł