Czy można zwrócić towar uszkodzony?

Utworzone przez Paweł Skrzypczyk, Zmodyfikowano dnia wt, 16 Kwi o 11:21 RANO wg Emilia Kowal

Konsument może bez podania przyczyny zwrócić nawet towar zupełnie zniszczony, a sklep nie może tego zakwestionować. W takiej sytuacji sprzedawca nie odda jednak pełnej sumy zakupu, a pomniejszy ją o kwotę, o jaką spadła wartość rzeczy.

Przepisy nie precyzują, jak wyliczać wysokość odszkodowania. 


Natomiast są to skrajnie rzadkie przypadki.

Same zwroty, o ile nie prowadzicie sklepu w branży odzież/obuwie, są niezwykle rzadkie.


O ile jest to możliwe, zweryfikujcie wcześniej jakość produktu, jaki zamierzacie sprzedawać - można to zrobić zamawiając produkt dla siebie, jednakże duża ilość pozytywnych opinii produktu w sieci również podkreśli dobrą jakość produktu.



 

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł