Indywidualna opcja dostawy dla produktu

Utworzone przez Paweł Skrzypczyk, Zmodyfikowano dnia Thu, 01 Feb 2024 o 08:24 AM wg Dominika Bednarska

Jeżeli w Twoim sklepie znajdują się produkty, których koszt dostawy będzie wyższy aniżeli większości asortymentu, masz możliwość ustalenia dla nich indywidualnych opcji dostawy. 


Możesz wykorzystać tę opcję np. dla produktów wielkogabarytowych, które nie zmieszczą się do paczkomatu. 


Uwaga! Indywidualnie można ustawić wyłącznie wysyłkę Kurierem.

Nie obejmuje to płatności za pobraniem (te ustawisz globalnie) - dostawa będzie konieczna do opłacenia już na etapie realizacji zamówienia przez klienta Twojego sklepu (poprzez bramkę płatniczą).




Jak to zrobić?  


Wejdź w zakładkę: https://app.takedrop.pl/products/list 

Przejdź do edycji wybranego produktu, w którym chcesz ustalić indywidualną opcję dostawy. 



Gdy odnajdziesz "Dodatkowe opcje wysyłki" kliknij na "Dodaj" => następnie wprowadź nazwę opcji dostawy oraz jej koszt (na końcu pamiętaj, aby zapisać zmiany).



Jak to będzie wyglądać na sklepie?


1. Jeżeli w koszyku będzie wyłącznie produkt z indywidualną formą dostawy to tylko ta opcja będzie widoczna przy zamówieniu:



2. Jeżeli w koszyku znajdą się również inne produkty, będą wyświetlały się obydwie formy dostawy (koszt obydwu opcji dostawy zostanie zsumowany) z informacją:

  • opcja dostawy numer "1" - dotyczy produktów bez indywidualnych opcji dostawy
  • opcja dostawy numer "2" - dotyczy produktu przy którym ustalona została indywidualna opcja dostawy. 



*W przypadku wyboru opcji płatności z "Bezpłatna dla zamówień od X" i spełnienia warunku wysokości zamówienia odliczony zostanie kosz dostawy numer "1" natomiast wciąż wliczony będzie koszt dostawy opcji numer "2"


Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł