Indywidualna opcja dostawy dla produktu

Utworzone przez Paweł Skrzypczyk, Zmodyfikowano dnia Wed, 10 Apr 2024 o 09:56 AM wg Emilia Kowal

Jeżeli w Twoim sklepie znajdują się produkty, których koszt dostawy będzie wyższy aniżeli większości asortymentu, masz możliwość ustalenia dla nich indywidualnych opcji dostawy. 


Możesz wykorzystać tę opcję np. dla produktów wielkogabarytowych, które nie zmieszczą się do paczkomatu. 


Uwaga! Indywidualnie można ustawić wyłącznie wysyłkę Kurierem.

Nie obejmuje to płatności za pobraniem (te ustawisz globalnie) - dostawa będzie konieczna do opłacenia już na etapie realizacji zamówienia przez klienta Twojego sklepu (poprzez bramkę płatniczą).



Jak to zrobić?  


Z poziomu zakładki https://app.takedrop.pl/products/list przejdź do edycji produktu, w którym chcesz ustawić indywidualną opcję dostawy. Następnie otwórz sekcję "Zaawansowane" i wybierz opcję "Dodatkowe opcje wysyłki" => "Dodaj opcję wysyłki":




Jak to będzie wyglądać na sklepie?


1. Jeżeli w koszyku będzie wyłącznie produkt z indywidualną formą dostawy, to tylko ta opcja będzie widoczna przy zamówieniu:



2. Jeżeli w koszyku znajdą się również inne produkty, będą wyświetlały się obie formy dostawy (koszt obu opcji dostawy zostanie zsumowany) z informacją:

  • opcja dostawy numer "1" - dotyczy produktów bez indywidualnych opcji dostawy;
  • opcja dostawy numer "2" - dotyczy produktu, przy którym ustalona została indywidualna opcja dostawy. 



*W przypadku wyboru opcji płatności z "Bezpłatna dla zamówień od X" i spełnienia warunku wysokości zamówienia, odliczony zostanie koszt dostawy numer "1", natomiast wciąż wliczony będzie koszt dostawy opcji numer "2".


Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł