Wszystkie aktywne subskrypcje znajdziesz w w ustawieniach swojego konta, w zakładce "Subskrypcje": https://app.takedrop.pl/pages/account-settings?menu=6.
*Instrukcję dot. anulowania subskrypcji abonamentu -> Anulowanie i zamrożenie subskrypcji abonamentu w TakeDrop
Aby anulować subskrypcję wybranej integracji, użyj dedykowanego przycisku "Anuluj subskrypcję".
W kolejnym okienku potwierdź chęć anulowania subskrypcji:
UWAGA: Jeżeli na liście nie ma subskrypcji, którą chcesz wyłączyć może to oznaczać, że jest aktywna na innym koncie na platformie (podany został zły adres mailowy przy zakupie). Wtedy prosimy o wysłanie nam zgłoszenia za pomocą narzędzia TakeBot - widocznego w prawym dolnym rogu na platformie:
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł