Audyty sklepu / Audyty kampanii reklamowych

Utworzone przez Paweł Skrzypczyk, Zmodyfikowano dnia Thu, 15 Feb 2024 o 08:46 AM wg Dominika Bednarska

Audyty możesz zlecać z poziomu zakładki "Konsultacje":
https://app.takedrop.pl/knowledge/consultations



1. W przypadku audytu sklepu / produktu do uzupełnienia jest krótki formularz zgłoszenia:



2. W przypadku audytu kampanii / kreacji reklamowych jest on nieco bardziej rozbudowany:



Komplet informacji potrzebnych do wykonania audytu kampanii reklamowej:


Przejdź do Menadżera reklam https://business.facebook.com/adsmanager/manage/ i zaznacz w nim kampanię do oceny, a następnie wejdź do zakładki "Zestawy reklam," kliknij na przycisk "Kolumny" -> "Dostosuj" i wybierz parametry tak jak na screenie poniżej:


Ustawienie kolumn zapisz jako domyślne, aby nie trzeba ustawiać ich za każdym razem od początku. 


W zleceniu audytu poza widokiem tabeli z kampanii dołącz następujące informacje:

- Linki do utworzonych kreacji reklamowych (instrukcja jak je wykonać TUTAJ)

- Użyte targety oraz ich wielkość

- Cel kampanii (Dodania do koszyka, Zakup, ...)

- Wydany budżet (jeśli informacji nie widać na zrzucie ekranu) i ile dni reklama była/jest aktywna



Zachęcamy, aby już od pierwszej kampanii reklamowej próbować analizować jej wyniki samodzielnie. Postaraj się wyciągać swoje wnioski - w ten sposób znacznie szybciej się usamodzielnisz i nauczysz sztuki analizowania kampanii. 



Pomoże Ci w tym case study: Analiza reklamy FB - jak to zrobić? 
Następnie zleć nam wykonanie audytu i porównaj Twoje wnioski z naszym feedbackiem

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł