Jakie i ile opcji wysyłki dodać na sklep?

Utworzone przez Paweł Skrzypczyk, Zmodyfikowano dnia Fri, 15 Sep 2023 o 02:34 PM wg Dominika Bednarska

Opcje dostawy oferowane w Twoim sklepie muszą zgadzać się z opcjami dostawy udostępnianymi przez Twoje źródło produktu - czyli tam gdzie kupujesz produkt: hurtownia / AliExpress / inne.


(chyba, że produkt zamawiasz do siebie i samodzielnie organizujesz przesyłki)


Dostępne metody i czas dostawy w przypadku produktów kupowanych na AliExpress znajdziesz bezpośredni na aukcji w AliExpress, w przypadku hurtowni na jej stronie www -> w warunkach współpracy. 



Pamiętaj, że klient lubi wybór, ale wszystko powinno być w granicach rozsądku.

Optymalnie najlepiej jest dodać od 2 do 5 opcji wysyłki.


Jeżeli tylko masz taką możliwość dodaj różne opcje dostawy:


1) Paczkomat

2) Kurier

3) Za pobraniem 
*Wysyłki za pobraniem - jak to działa, czy warto? => https://takedrop.freshdesk.com/a/solutions/articles/77000539587 


(możesz rozróżniać powyższe funkcje na różnych dostawców typu: DHL / DPD)


Cenę dostawy na sklepie oczywiście ustalasz zgodnie z obraną przez Ciebie strategią - może być taka sama jak w hurtowni/AliExpress lub wyższa/niższa a nawet całkowicie darmowa (koszt dostawy doliczasz wtedy do ceny produktu aby nie zmniejszać swojej marży). 


W przypadku AliExpress większość produktów wysyłana jest przesyłkami pocztowymi - dotyczy to opcje o nazwach takich jak np:  AliExpress Selection Standard  / Cainiao Standard itp.


Jeżeli będzie to przesyłka kurierska czy paczkomat - będzie to wymienione w nazwie dostawy w szczegółach aukcji. W tym miejscu znajdziesz również informacje o przybliżonym czasie realizacji zamówienia i to na nich należy bazować przy uzupełnianiu warunków dostawy w swoim sklepie.


Pamiętaj aby rozwinąć opcje dostawy, aby sprawdzić wszystkie dostępne możliwości:



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł