Opcje dostawy oferowane w Twoim sklepie muszą zgadzać się z opcjami dostawy udostępnianymi przez Twoje źródło produktu - czyli tam gdzie kupujesz produkt: hurtownia / AliExpress / inne.
(chyba, że produkt zamawiasz do siebie i samodzielnie organizujesz przesyłki)
Dostępne metody i czas dostawy w przypadku produktów kupowanych na AliExpress znajdziesz bezpośredni na aukcji w AliExpress, w przypadku hurtowni na jej stronie www -> w warunkach współpracy.
Pamiętaj, że klient lubi wybór, ale wszystko powinno być w granicach rozsądku.
Optymalnie najlepiej jest dodać od 2 do 5 opcji wysyłki.
Jeżeli tylko masz taką możliwość dodaj różne opcje dostawy:
1) Paczkomat
2) Kurier
3) Za pobraniem
*Wysyłki za pobraniem - jak to działa, czy warto? => https://takedrop.freshdesk.com/a/solutions/articles/77000539587
(możesz rozróżniać powyższe funkcje na różnych dostawców typu: DHL / DPD)
Cenę dostawy na sklepie oczywiście ustalasz zgodnie z obraną przez Ciebie strategią - może być taka sama jak w hurtowni/AliExpress lub wyższa/niższa a nawet całkowicie darmowa (koszt dostawy doliczasz wtedy do ceny produktu aby nie zmniejszać swojej marży).
W przypadku AliExpress większość produktów wysyłana jest przesyłkami pocztowymi - dotyczy to opcje o nazwach takich jak np: AliExpress Selection Standard / Cainiao Standard itp.
Jeżeli będzie to przesyłka kurierska czy paczkomat - będzie to wymienione w nazwie dostawy w szczegółach aukcji. W tym miejscu znajdziesz również informacje o przybliżonym czasie realizacji zamówienia i to na nich należy bazować przy uzupełnianiu warunków dostawy w swoim sklepie.
Pamiętaj aby rozwinąć opcje dostawy, aby sprawdzić wszystkie dostępne możliwości:
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł