- Koszt produktu - czyli za ile kupujesz towar u dostawcy.
- Koszt dostawy - czyli ile kosztuje wysyłka towaru
- Koszt reklamy - czyli ile kosztuje Cię znalezienie klienta, który dokona zakupu
- Twój zysk - czyli to co zostanie na Twoim koncie z zamówienia klienta po odliczeniu powyższych kosztów.
Na przykładzie:
- Koszt produktu - 30 PLN
- Koszt dostawy - 15 PLN
- Koszt reklamy - 25 PLN
- Twój zysk - 29 PLN
KOŃCOWA CENA PRODUKTU = 99 PLN
*Koszt reklamy oczywiście jest zmienny. Przy "złotych trafieniach" spadać będzie nawet poniżej 5 PLN, przy udanych kampaniach do 15 PLN. Natomiast zalecamy wliczanie kosztu reklam dla kampanii średnio efektywnych - przy lepszych po prostu wasz zysk będzie większy.
Dla produktów z końcową ceną produktu 50-70 PLN koszt reklamy - ok. 20-25 PLN.
Dla produktów z końcową ceną produktu 70-100 PLN koszt reklamy - ok. 25-30 PLN.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Przydatne instrukcje:
Instrukcja do zmiany cen globalnie na całym sklepie:
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł