Listę zamówień Twojego sklepu odnajdziesz w zakładce: https://app.takedrop.pl/orders/list
Aby pobrać listę zamówień (np. na potrzeby księgowości), kliknij przycisk "Eksportuj":
- Następnie wybierz status zamówień, jakie chcesz pobrać (możesz wybrać tylko 1 status).
- Wybierz zakres zamówień lub zakres dat ich realizacji.
- Wybierz typ eksportu: (zazwyczaj klasyczny wystarcza księgowym, zawarte w nim jest ID zamówienia, data zamówienia, data realizacji zamówienia, wartość zamówienia, koszt produktu i zysk po odliczeniu kosztu produktu).
*Przy wyborze typu eksportu "Pełny" do wyboru będą również inne typu pliku niż CSV - zapytaj księgowego, jakiego pliku potrzebuje.
- Wygeneruj plik klikając przycisk "Eksportuj":
*Jeżeli wszystkie dane zostaną otwarte w 1 komórce arkusza kalkulacyjnego, ustaw przecinek jako separator, aby rozdzielić dane.
Jeśli nie do końca wiesz jak się rozliczać, nie masz firmy i księgowej, to najwygodniej będzie skorzystać z oferty przygotowanej specjalnie dla Użytkowników naszej platformy, czyli Inkubator TakeDrop:
https://inkubator.takedrop.pl/
Dzięki Inkubatorowi możesz prowadzić sklep bez konieczności zakładania firmy - wszystkie formalności (sprawy związane z ZUSem, księgowością, rozliczaniem i Urzędem Skarbowym) spoczywają po naszej stronie. Nie musisz się niczym martwić.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł