Jeśli w nowym zamówieniu widzisz taki status, a nie jest to płatność za pobraniem, oznacza to, że klient najprawdopodobniej nie dokonał płatności i po wyświetleniu metod płatności wyszedł ze strony. Potwierdzi to również brak wpływu tych środków na Twoim koncie u operatora wybranej bramki płatniczej:
Zamiast zapytać, czy opłaci zamówienie, zalecamy sformułowanie pytania w następujący sposób: "Kiedy można spodziewać się dokonania płatności?". Po uzyskaniu daty płatności, uprzejmie poinformuj, że jesteś wdzięczny za udzieloną informację, a następnie zanotuj te dane w naszym systemie. Dzięki temu będziemy mogli skutecznie zoptymalizować proces wysyłki, aby Twoja przesyłka dotarła do Ciebie jak najszybciej.
Należy pamiętać, że taka praktyka działa korzystnie na relacje z klientami, przyczyniając się do ich budowania i w efekcie zwiększając wskaźniki konwersji.
Jeśli klient wyrazi chęć dokończenia swojego zamówienia, będzie mógł to zrobić z poziomu wiadomości email jaką otrzymał z Twojego sklepu od razu po kliknięciu na przycisk "Złóż zamówienie" na formularzu - dlatego możesz skierować go od razu do tego miejsca.
Szablony wiadomości email znajdziesz tutaj: https://app.takedrop.pl/shop/email - dotyczy to szablonu "Nowe zamówienie":
Notatki dotyczące zamówienia wprowadzisz w zakładce:
https://app.takedrop.pl/orders/list -> Szczegóły zamówienia.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł