Porzucone zamówienia - co z nimi zrobić?

Utworzone przez Łukasz Rydwański, Zmodyfikowano dnia wt, 16 Kwi o 11:03 RANO wg Emilia Kowal

Jeśli w nowym zamówieniu widzisz taki status, a nie jest to płatność za pobraniem, oznacza to, że klient najprawdopodobniej nie dokonał płatności i po wyświetleniu metod płatności wyszedł ze strony. Potwierdzi to również brak wpływu tych środków na Twoim koncie u operatora wybranej bramki płatniczej:



Jeżeli w kolejnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia przez klienta nie widzisz płatności - zadzwoń do niego. W ten sposób jesteś w stanie odzyskać ok. 30% porzuconych zamówień! Zadzwoń i porozmawiaj z klientem, nawiąż relację.


Zamiast zapytać, czy opłaci zamówienie, zalecamy sformułowanie pytania w następujący sposób: "Kiedy można spodziewać się dokonania płatności?". Po uzyskaniu daty płatności, uprzejmie poinformuj, że jesteś wdzięczny za udzieloną informację, a następnie zanotuj te dane w naszym systemie. Dzięki temu będziemy mogli skutecznie zoptymalizować proces wysyłki, aby Twoja przesyłka dotarła do Ciebie jak najszybciej.


Należy pamiętać, że taka praktyka działa korzystnie na relacje z klientami, przyczyniając się do ich budowania i w efekcie zwiększając wskaźniki konwersji.



Notatki dotyczące zamówienia wprowadzisz w zakładce: 
https://app.takedrop.pl/orders/list -> Szczegóły zamówienia.




Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł