Porzucone zamówienia - Co z nimi zrobić

Utworzone przez Łukasz Rydwański, Zmodyfikowano dnia Fri, 18 Aug 2023 o 02:15 PM wg Dominika Bednarska

Jeżeli w kolejnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia przez klienta nie widzisz płatności - zadzwoń do niego.
W ten sposób jesteś w stanie odzyskać ok. 30% porzuconych zamówień! Zadzwoń i porozmawiaj z klientem, nawiąż relację.


Zamiast zapytać "Czy opłaci zamówienie?", zalecamy sformułowanie pytania w następujący sposób: "Kiedy możesz spodziewać się dokonania płatności?" Po uzyskaniu daty płatności, uprzejmie poinformuj, że jesteś wdzięczny za udzieloną informację, a następnie zanotuj te dane w naszym systemie. Dzięki temu będziemy mogli skutecznie zoptymalizować proces wysyłki, aby Twoja przesyłka dotarła do Ciebie jak najszybciej.


Należy pamiętać, że taka praktyka działa korzystnie na relacje z klientami, przyczyniając się do ich budowania oraz w efekcie zwiększając wskaźniki konwersji.



Notatki dotyczące zamówienia wprowadzisz w zakładce Zamówienia -> Szczegóły zamówienia:



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł