1) Sprawdź, czy Twój sklep działa poprawnie - przed rozpoczęciem pierwszych sprzedaży warto przetestować wszystkie funkcjonalności sklepu i upewnić się, że wszystko działa zgodnie z oczekiwaniami.
Artykuł: Opis produktu - jak powinien wyglądać?
4) Utwórz politykę zwrotów i regulamin - upewnij się, że Twoja polityka zwrotów i regulamin są jasne i zrozumiałe dla klientów.
- zgodnie z instrukcją dodaj roboczy produkt do swojego sklepu (nie musi pochodzić od faktycznego dostawcy),
- ręcznie ustal jego cenę np. na 1 zł (instrukcja),
- opublikuj produkt na sklepie,
- a następnie przejdź do podglądu swojej strony, dodaj wybrany produkt do koszyka, przejdź do kasy i wypełnij formularz zamówienia (dane mogą być fikcyjne).
- Na koniec należy potwierdzić działanie przyciskiem "Złóż zamówienie" i w kolejnym oknie z wyświetlonymi metodami płatności, wybrać dowolną z nich oraz dokonać płatności.
Jeśli cały proces przebiegł bez żadnych problemów i na swoim koncie w panelu operatora bramki płatniczej widzisz wpływ środków, oznacza to, możesz przejść do dalszych działań.
7) Wybierz konkretny produkt do pierwszej kampanii - rekomendujemy przeprowadzać reklamy indywidualne, w których będzie można skupić się na jednym wybranym produkcie z całego asortymentu i promować go w social mediach. W razie wątpliwości zapoznaj się z naszym artykułem: Jakich produktów szukać do reklam w social mediach?
9) Monitoruj wyniki - regularnie sprawdzaj wyniki sprzedaży i kampanii reklamowej, aby wiedzieć, co działa, a co należy zmienić. Instrukcja: Analiza reklamy FB - jak to zrobić?
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł