Upewnij się na początku, iż Pixel (zestaw danych) został utworzony i podpięty do Twojego sklepu internetowego według naszej instrukcji.
Jeżeli zestaw danych został poprawnie utworzony i podpięty do sklepu, a mimo wszystko podczas tworzenia kampanii brakuje możliwości jego wyboru (zestaw danych jest niewidoczny), konieczne będzie dodanie odpowiednich zasobów przy zestawie danych.
Przejdź do zakładki https://business.facebook.com/settings/events-dataset-news
Następnie kliknij na odpowiedni zestaw danych:
W tym miejscu należy dodać zasoby.
W "1" należy dodać osobę uprawnioną do korzystania z zestawu danych.
Po kliknięciu w "2" dodajemy zasoby takie jak np. konta reklamowe:
Po dodaniu tych zasobów zestaw danych powinien być widoczny podczas tworzenia kampanii reklamowej.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł