Jest nam przykro, że decydujesz się na rezygnację z naszych usług.
Będziemy bardzo wdzięczni za podzielenie się z nami uwagami i sugestiami dotyczącymi platformy TakeDrop. Dzięki temu będziemy mogli na bieżąco poprawiać jakość naszych usług.
______________________________________________________________________________
Scenariusz numer 1 (bezpłatne anulowanie subskrypcji):
Wszystkie aktywne subskrypcje znajdziesz w w ustawieniach swojego konta, w zakładce "Subskrypcje": https://app.takedrop.pl/pages/account-settings?menu=6.
Aby całkowicie anulować aktywne subskrypcje należy w pierwszej kolejności skorzystać z przycisku zamrożenia swojego konta.
Po wybraniu dedykowanej opcji pojawi się pop-up z dalszymi informacjami - aby przejść dalej, w tym miejscu należy kliknąć "Tak, chcę!"
Zgodnie z komunikatem zamrożenie konta nie będzie wiązało się z zablokowaniem możliwości konfiguracji sklepu - nadal będzie można nad nim pracować.
Następnie pojawi się okno z ofertą zamrożenia konta.
Pod możliwością wyboru zamrożenia konta znajduje się komunikat:
"Jeżeli nie chcesz skorzystać z możliwości zamrożenia konta, kliknij tutaj, aby zrezygnować z subskrypcji".
Po jego wybraniu pojawi się komunikat z potwierdzeniem wyboru:
Po kliknięciu przycisku "Tak" subskrypcja zostanie anulowana.
Zachęcamy do powrotu i skorzystania z naszych usług w przyszłości!
Aktualny cennik znajdziesz w zakładce:
https://app.takedrop.pl/pages/account-settings?menu=4
UWAGA: Jeżeli na liście nie ma subskrypcji, którą chcesz wyłączyć może to oznaczać, że jest aktywna na innym koncie na platformie (podany został zły adres mailowy przy zakupie). Wtedy prosimy o wysłanie nam zgłoszenia za pomocą narzędzia TakeBot - widocznego w prawym dolnym rogu na platformie.
______________________________________________________________________________
Scenariusz numer 2 (zamrożenie konta):
Wszystkie aktywne subskrypcje znajdziesz w ustawieniach swojego konta, w zakładce "Subskrypcje": https://app.takedrop.pl/pages/account-settings?menu=6.
Aby całkowicie anulować aktywne subskrypcje należy w pierwszej kolejności skorzystać z przycisku zamrożenia swojego konta.
Po wybraniu dedykowanej opcji pojawi się pop-up z dalszymi informacjami - aby przejść dalej, w tym miejscu należy kliknąć "Tak, chcę!"
Zgodnie z komunikatem zamrożenie konta nie będzie wiązało się z zablokowaniem możliwości konfiguracji sklepu - nadal będzie można nad nim pracować.
Następnie pojawi się okno z ofertą zamrożenia konta.
W tym momencie Twoje konto zostało zamrożone. Jest to świetna opcja dla osób, które potrzebują więcej czasu na konfigurację sklepu, nie zamierzają od razu promować go i startować ze sprzedażą.
Kiedy konto jest zamrożone, automatycznie uaktywni się opcja Anulowania subskrypcji.
W tym momencie, wybierając tę opcję potwierdzasz anulowanie swojego planu miesięcznego.
WAŻNE! W momencie zatwierdzenia wykonania zamrożenia konta, płatność oraz samo zamrożenie nastąpi dopiero po upływie ważności aktualnego abonamentu - czyli ważności Twojego konta, którą sprawdzisz w ustawieniach https://app.takedrop.pl/pages/account-settings.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł