Anulowanie i zamrożenie subskrypcji abonamentu w TakeDrop

Utworzone przez Allan Mierzwa, Zmodyfikowano dnia Wed, 08 Nov 2023 o 12:51 PM wg Allan Mierzwa

Jest nam przykro, że decydujesz się na rezygnację z naszych usług.


Będziemy bardzo wdzięczni za podzielenie się z nami uwagami i sugestiami dotyczącymi platformy TakeDrop. Dzięki temu będziemy mogli na bieżąco poprawiać jakość naszych usług. 



______________________________________________________________________________

Scenariusz numer 1 (bezpłatne anulowanie subskrypcji):


Wszystkie aktywne subskrypcje znajdziesz w w ustawieniach swojego konta, w zakładce "Subskrypcje": https://app.takedrop.pl/pages/account-settings?menu=6


Aby całkowicie anulować aktywne subskrypcje należy w pierwszej kolejności skorzystać z przycisku zamrożenia swojego konta.



Po wybraniu dedykowanej opcji pojawi się pop-up z dalszymi informacjami - aby przejść dalej, w tym miejscu należy kliknąć "Tak, chcę!" 


Zgodnie z komunikatem zamrożenie konta nie będzie wiązało się z zablokowaniem możliwości konfiguracji sklepu - nadal będzie można nad nim pracować.



Następnie pojawi się okno z ofertą zamrożenia konta.



Pod możliwością wyboru zamrożenia konta znajduje się komunikat:


"Jeżeli nie chcesz skorzystać z możliwości zamrożenia konta, kliknij tutaj, aby zrezygnować z subskrypcji". 


Po jego wybraniu pojawi się komunikat z potwierdzeniem wyboru:



Po kliknięciu przycisku "Tak" subskrypcja zostanie anulowana.


Zachęcamy do powrotu i skorzystania z naszych usług w przyszłości!


Aktualny cennik znajdziesz w zakładce: 

https://app.takedrop.pl/pages/account-settings?menu=4



UWAGA: Jeżeli na liście nie ma subskrypcji, którą chcesz wyłączyć może to oznaczać, że jest aktywna na innym koncie na platformie (podany został zły adres mailowy przy zakupie). Wtedy prosimy o wysłanie nam zgłoszenia za pomocą narzędzia TakeBot - widocznego w prawym dolnym rogu na platformie.


______________________________________________________________________________

Scenariusz numer 2 (zamrożenie konta): 


Wszystkie aktywne subskrypcje znajdziesz w ustawieniach swojego konta, w zakładce "Subskrypcje": https://app.takedrop.pl/pages/account-settings?menu=6


Aby całkowicie anulować aktywne subskrypcje należy w pierwszej kolejności skorzystać z przycisku zamrożenia swojego konta.



Po wybraniu dedykowanej opcji pojawi się pop-up z dalszymi informacjami - aby przejść dalej, w tym miejscu należy kliknąć "Tak, chcę!" 


Zgodnie z komunikatem zamrożenie konta nie będzie wiązało się z zablokowaniem możliwości konfiguracji sklepu - nadal będzie można nad nim pracować.



Następnie pojawi się okno z ofertą zamrożenia konta.



W tym momencie Twoje konto zostało zamrożone. Jest to świetna opcja dla osób, które potrzebują więcej czasu na konfigurację sklepu, nie zamierzają od razu promować go i startować ze sprzedażą.



Kiedy konto jest zamrożone, automatycznie uaktywni się opcja Anulowania subskrypcji. 

W tym momencie, wybierając tę opcję potwierdzasz anulowanie swojego planu miesięcznego.



WAŻNE! W momencie zatwierdzenia wykonania zamrożenia konta, płatność oraz samo zamrożenie nastąpi dopiero po upływie ważności aktualnego abonamentu - czyli ważności Twojego konta, którą sprawdzisz w ustawieniach https://app.takedrop.pl/pages/account-settings.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł