W przypadku chęci anulacji subskrypcji abonamentu TakeDrop skontaktuj się z nami pod adresem: pomoc@takedrop.pl.
W zakładce zyskasz dostęp do podglądu posiadanych subskrypcji - należy wybrać opcję "Zarządzanie subskrypcją":
Pojawią się 3 opcje do wyboru:
1. Opcja: Zmiana planu taryfowego
Pozwoli Ci przejść na niższy/wyższy abonament.
2. Opcja: Zamrożenie konta
Po kliknięciu na opcję zamrożenia pojawi się następujący komunikat. Jeśli zdecydujesz się na przejście w tryb zamrożenia, wybierz opcję "Tak, chcę":
Działanie należy potwierdzić przyciskiem "Zamrażam konto":
Po dokonaniu płatności wyświetli się poniższy komunikat:
3. Opcja: Usuń swoje sklepy
Jeśli zdecydujesz się na anulowanie posiadanych subskrypcji i zamknięcie konta, po wybraniu opcji "Usuń" wyświetli się poniższy komunikat, w którym należy potwierdzić działanie przyciskiem "Tak":
Następnie będziesz mieć do wyboru kontynuowanie anulacji subskrypcji lub wybranie opcji zamrożenia swojego konta (dokładna instrukcja w pkt 2):
W kolejnym oknie pojawi się komunikat, w którym ostatecznie potwierdzisz anulowanie posiadanych subskrypcji:
Po zatwierdzeniu działania przyciskiem "Usuń" wyświetli się ostatnia informacja potwierdzająca dokonanie anulacji:
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł