Anulowanie subskrypcji abonamentu w TakeDrop

Utworzone przez Allan Mierzwa, Zmodyfikowano dnia Fri, 19 Apr 2024 o 09:31 AM wg Emilia Kowal

W przypadku chęci anulacji subskrypcji abonamentu TakeDrop skontaktuj się z nami pod adresem: pomoc@takedrop.pl

 


W zakładce zyskasz dostęp do podglądu posiadanych subskrypcji - należy wybrać opcję "Zarządzanie subskrypcją":



Pojawią się 3 opcje do wyboru:



1. Opcja: Zmiana planu taryfowego


Pozwoli Ci przejść na niższy/wyższy abonament.



2. Opcja: Zamrożenie konta


Po kliknięciu na opcję zamrożenia pojawi się następujący komunikat. Jeśli zdecydujesz się na przejście w tryb zamrożenia, wybierz opcję "Tak, chcę":



Działanie należy potwierdzić przyciskiem "Zamrażam konto":



Po dokonaniu płatności wyświetli się poniższy komunikat:



3. Opcja: Usuń swoje sklepy


Jeśli zdecydujesz się na anulowanie posiadanych subskrypcji i zamknięcie konta, po wybraniu opcji "Usuń" wyświetli się poniższy komunikat, w którym należy potwierdzić działanie przyciskiem "Tak":



Następnie będziesz mieć do wyboru kontynuowanie anulacji subskrypcji lub wybranie opcji zamrożenia swojego konta (dokładna instrukcja w pkt 2):



W kolejnym oknie pojawi się komunikat, w którym ostatecznie potwierdzisz anulowanie posiadanych subskrypcji:



Po zatwierdzeniu działania przyciskiem "Usuń" wyświetli się ostatnia informacja potwierdzająca dokonanie anulacji:











Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł