Jak stworzyć konto i Business Manager na TikToku?

Utworzone przez Dominika Bednarska, Zmodyfikowano dnia śr, 17 Kwi o 1:40 PO POŁUDNIU wg Emilia Kowal

Stworzenie konta na TikToku


W pierwszej kolejności zarejestruj nowy profil dla swojego sklepu, na którym później będziesz wyświetlać reklamy: https://www.tiktok.com/pl-PL/.


Późniejsze przełączanie się ze swojego profilu na konto biznesowe będzie możliwe z poziomu ustawień: 



i poniższej opcji:



Tutaj będą dostępne poszczególne dane:




Stworzenie Menadżera Reklam


W tym celu:


1. Przejdź na stronę https://www.tiktok.com/business/pl-PL i wybierz opcję "Utwórz teraz".


2. Zarejestruj nowe konto z użyciem tego samego adresu email jak poprzednio.


3. Zweryfikuj swój adres e-mail (otrzymasz kod drogą mailową, którym trzeba będzie potwierdzić rejestrację).


4. Uzupełnij dane firmy.




6. Gotowe! Teraz możesz zapoznać się z panelem Business Managera.



Uzupełnienie danych w Business Center


Wybierz zakładkę "Business Center".



Uzupełnij szczegółowe dane dotyczące swojej firmy i formy rozliczania zgodnie ze wskazówkami TikToka.




Połączenie konta z Business Managerem


W tym celu przejdź do ustawień użytkownika.



Następnie skorzystaj z opcji połączenia kont.



W kolejnym oknie wybierz jedną z metod logowania - możesz wybrać opcję zeskanowania kodu QR. W nowym oknie pojawi się odpowiedni komunikat, z poziomu którego będzie można dokonać autoryzacji.







Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł