Integracja Snapwear - Instrukcja konfiguracji

Utworzone przez Łukasz Rydwański, Zmodyfikowano dnia czw, 22 Sie o 10:19 RANO wg Emilia Kowal

Dzięki tej integracji zyskasz możliwość bezpośredniego połączenia swojego sklepu z ofertą produktów dostępnych na platformie Snapwear. Proces ten umożliwia nie tylko przeglądanie i wybór produktów, ale również dostosowanie ich wyglądu według własnych preferencji. Po zakończeniu konfiguracji wyglądu produktu na stronie Snapwear, będziesz mógł łatwo zaimportować go do swojego sklepu, gotowego do sprzedaży.



1. Założenie konta na platformie Snapwear



DO ZAŁOŻENIA KONTA NIEZBĘDNA JEST DZIAŁALNOŚĆ 


  • Przejdź do portalu https://snapwear.pro/ dokonując rejestracji konta. Będzie ono niezbędne w procesie tworzenia produktów oraz importu ich na Twój sklep. Podaj wówczas kod polecający "TakeDrop" (jak na drugim zrzucie ekranu).






  • Po założeniu konta, pojawi się widok Formularza w celu uzupełnienia informacji dotyczących Twojej firmy. Po wykonanym kroku - zapisz zmiany :



2. Połącz konto z integracją na platformie TakeDrop


  • Przejdź do zakładki moje konto ---> moje sklepyNastępnie kliknij na przycisk połącz, wybierając kafelek reprezentujący TakeDrop. 



  • Po wybraniu opcji, będzie obecny widok wymagający wprowadzenia klucza. Klucz znajduje się w ustawieniach integracji snapwear, na platformie Takedrop - LINK. Skopiuj klucz widoczny w ustawieniach, a następnie wprowadź go w oknie wymagającym wprowadzenia informacji na platformie snapwear.







To wszystko! Integracja została podłączona do Twojego sklepu. Dowiedz się w jaki sposób dodać produkty do swojego sklepu

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł