Logo sklepu internetowego powinno składać się z prostej, czytelnej grafiki, która jest jednocześnie unikalna i łatwo rozpoznawalna, wraz z krótkim, zwięzłym tekstem, który identyfikuje markę (zwykle jest to domena).
Logo zmienisz w zakładce: https://app.takedrop.pl/layout/settings
Zalecany rozmiar logo to 210x40 i w takim rozmiarze będzie ono najlepiej widoczne na stronie.
Dla ułatwienia pracy polecamy, aby stworzyć projekt logo w proporcjonalnie większym rozmiarze do tego, jaki jest zalecany.
TIPY:
- Pamiętaj, że rozmiar 210x40 to podłużny prostokąt, dlatego logo w kształcie kwadratu czy koła będzie mniejsze - a przy dłuższej nazwie sklepu kompletnie nieczytelne.
Możesz skorzystać z udostępnionego szablonu roboczego, w którym wybrany jest właściwy format logo: Skorzystaj z szablonu roboczego
- Polecamy stworzenie loga bez tła - dzięki czemu będzie pasowało na każdej stronie, bez problemu będzie można również umieścić logo później na Twoich reklamach i banerach
*Tło z grafiki możesz usunąć na przykład za pomocą aplikacji online: https://www.remove.bg/
- Drugim najczęstszym problemem jest nieodpowiednio przycięta grafika - pozostawienie niepotrzebnej pustej przestrzeni w grafice.
Najlepszy efekt uzyska się, gdy grafika zostanie przycięta tuż przy krawędziach nazwy sklepu/elementu graficznego w logotypie:
Jeżeli tego nie zrobimy i pozostawimy więcej tła wokół nazwy sklepu/elementu graficznego w logotypie, to zostanie istotnie zmniejszone:
W przypadkach ekstremalnych, gdy tło będzie dużo większe od samej zawartości (nazwa sklepu/obiekt graficzny), logo zamieni się w małą, niewidoczną plamę - stanie się nieczytelne.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł