Integracja z AliExpress - realizacja zamówień

Utworzone przez Paweł Skrzypczyk, Zmodyfikowano dnia Wed, 17 Apr 2024 o 02:15 PM wg Emilia Kowal

Pierwszym krokiem jest zainstalowanie aplikacji i zaimportowanie produktów z aukcji na AliExpress, instrukcję jak to zrobić znajdziesz TUTAJ.


Jeżeli masz już pierwsze zamówienia na sklepie, przejdź do realizacji.



JAK TO WYKONAĆ?


Gdy klient opłaci zamówienie, należy przejść do zakładki z zamówieniami: https://app.takedrop.pl/orders/list i zmienić status zamówienia na "W realizacji".


Zaznacz odpowiednie zamówienia i wybierz opcję "Edytuj zaznaczone":




Następnie wyskoczy okienko, w którym poprzez wybranie odpowiedniego wyniku z listy rozwijalnej zmienisz status zamówienia na "W realizacji" - wybór zatwierdź opcją "Zapisz zmiany". 



Przejdź następnie do zakładki:
https://app.takedrop.pl/wholesales/aliexpress?tab=3


Pamiętaj, że do realizacji zamówień wymagana jest włączona aplikacja AliBot - inaczej wszystkie pola będą nieaktywne.


Na samym dole widoczne będą wszystkie bieżące zamówienia na produkty z AliExpress, które mają status "W realizacji":


1. Wprowadź login do Twojego konta na AliExpress.

2. Wprowadź hasło, którym logujesz się do konta na AliExpress.

3. Klucz do AntiCaptcha API - nie jest niezbędny do przekazywania zamówień - więcej informacji o kluczach Anticatpcha znajdziesz na końcu artykułu.

4. Po wprowadzeniu loginu i hasła (1 i 2) będzie można przejść do realizacji zamówień, których statusy zostały zaktualizowane na "W realizacji". 


Jeżeli chcesz pozostać na stronie AliExpress, aby sfinalizować zamówienia przekazane właśnie z TakeDrop, zaznacz poniższy checkbox (oznaczony symbolem *).



UWAGA! POZWÓL NASZEJ APLIKACJI WYKONAĆ ZA CIEBIE PRACĘ! :-) 

Po uruchomieniu realizacji zamówień zrób sobie kilka minut przerwy, np. na kawę (zależnie od ilości przekazywanych zamówień)! Nie klikaj nic w tym czasie na komputerze, aby przypadkowo nie przerwać procesu. 


Nie obawiaj się tego, co zobaczysz na ekranie - nie jest to żaden wirus ani atak hakerski. 

Nasza aplikacja właśnie zaczyna działać w tle i wysyła informacje dotyczące zamówień do AliExpress.


Po ukończeniu procesu w prawym górnym rogu wyświetli się na zielono komunikat: "Wszystkie zamówienia zostały przetworzone". 


Status zamówienia zmieni się na "Wysłane" -> https://app.takedrop.pl/orders/list



Zamówienie będzie czekać w kasie na AliExpress, gdzie wystarczy tylko dokonać płatności za towar:


  • Wybierz opcję "Zapłać teraz* -> Wybierz formę zapłaty i zamów towar. Gotowe!





UWAGA:

  • Jeżeli przekazywanie zamówienia przebiegło bez przeszkód, status zamówienia w TakeDrop zmieni się na "Wysłane".
  • Jeżeli nie udało zrealizować się zamówienia - jego status zostanie zmieniony na "Błąd realizacji".


W przypadku błędu realizacji:


Spróbuj przekazać zamówienia pojedynczo. Przejdź do koszyka w AliExpress i sprawdź, czy zamówienie nie utknęło w tym miejscu: https://www.aliexpress.com/p/shoppingcart/index.html?pljn=A&spm=a2g0o.home.1000002.2.3876405fZEfDd0 



W tym przypadku mimo błędu realizacji zamówienia produkt z zamówienia był w koszyku na AliExpress (z wybraną opcją dostawy przez klienta i wybranym wariantem gotowy do zakupu) -> Kliknij "Zapłać" i sfinalizuj zamówienie. 


Pamiętaj, aby zmienić status zamówienia na TakeDrop z błędu na "Wysłane".


Jeżeli nie odnajdziesz produktów z zamówienia w kasie ani koszyku na AliExpress, spróbuj ponowić realizację zamówienia.  


Błąd w przekazywaniu zamówienia zazwyczaj spowodowany jest przerwaniem procesu przekazywania zamówień (np. przez przypadkowe kliknięcie) - ponów próbę (pamiętaj o zmianie statusu zamówienia na "W realizacji") nie korzystając z komputera przy procesie realizacji.


Aby sprawdzić przyczynę błędu, przejdź do listy zamówień: https://app.takedrop.pl/orders/list i przejdź do edycji wybranego zamówienia: 



Następnie przewiń w dół strony, aby odnaleźć pole "Realizacja" - pod nim będzie informacja o błędzie:

 


Tutaj akurat mieliśmy do czynienia z błędnym kodem pocztowym - popraw dane, zmień status zamówienia na "w realizacji" i ponów próbę realizacji zamówienia.


W przypadku nieznanego błędu, z którym nie jesteś w stanie poradzić sobie samodzielnie, zgłoś problem: Kontakt z konsultantami Takedrop 


=> W zgłoszeniu podaj wszystkie niezbędne dane: adres e-mail powiązany z kontem, sklep na którym pracujesz, link do zamówienia (lub jego numer), w którym występuje błąd i zrzut ekranu z widocznym komunikatem błędu.


Samo zamówienie wykonaj ręcznie na AliExpress, aby towar został wysłany do klienta na czas. 



Dodatkowe informacje:


*Jako domyślna metoda wysyłki wybierana jest w pierwszej kolejności opcja dostawy z Polski, następnie z Chin. Nie ma możliwości zmiany opcji dostawy wybieranej przez bota - jeżeli chcesz zrealizować zamówienie wykorzystując inną opcję lub z dostawą z innego kraju, np. Czechy - zamówienie należy przekazać ręcznie na koncie w AliExpress. 



*Sprawdź nasz artykuł: Jak odnaleźć produkt z zamówienia bezpośrednio na AliExpress? w przypadku konieczności wykonania zamówienia z pominięciem AliBota


 

ANTICAPTCHA


Klucz do AntiCaptcha API – jeśli złożysz na koncie więcej zamówień w ciągu 24h, to pojawi się Captcha w kasie (kod do przepisania). AliBot posiada integrację z serwisem, który te klucze odczytuje i pozwala dalej automatycznie realizować zamówienie. W celu założenia konta przejdź tutaj: https://anti-captcha.com/clients/entrance/register. Po poprawnej rejestracji otrzymasz na maila wiadomość, w której będzie klucz API do Twojego konta:




Po założeniu konta zaloguj się w https://anti-captcha.com/clients/entrance/login. Zobacz widok, w którym możesz doładować konto – Add Funds.


Wybierz Poland, aby wygodnie zapłacić szybkim przelewem.




Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł