https://app.takedrop.pl/integrations/view/1
PayNow jest bramką płatności od mBank, zapewnia szybki proces aktywacji konta oraz niską prowizję od sprzedaży. Aby aktywować bramkę w PayNow musisz mieć założone konto firmowe w mBank. Dla przyspieszenia procesu skorzystaj z tego linka.
Po założenie konta w mBank (jeśli nie posiadasz) i założeniu bramki czekaj na kontakt od banku. Zazwyczaj nie zajmuje to więcej niż 24h.
Następnie przejdź do ustawień w PayNow:
Mój biznes – ustawienia – sklep i punkty płatności.
Ustaw swoją domenę, następnie "Adres powiadomień", jest uniwersalny dla wszystkich metod płatności:
https://api.takedrop.pl/webhook/payment
Pole "Adres powrotu" powinno wyglądać następująco*:
https://twojadomena/thank-you
*konieczne jest zastąpienie fragmentu twojadomena w adresie z pola "Adres powrotu" nazwą Twojej domeny.
Przejdź do panelu swojego sklepu i kliknij zainstaluj w zakładce Integracje. Pokaże Ci się okno w którym podasz dwie wartości:
"Klucz API" oraz "Klucz obliczania podpisu" niezbędne do wprowadzenia na TakeDrop - znajdziesz na dole w widoku ustawień bramki PayNow:
W ustawieniach swojego konta na PayNow wpisz adres IP : " * "
To wszystko. Twoja bramka płatności jest gotowa. Polecamy przetestować zamówienie, opłacić i upewnić się, że wszystko dobrze skonfigurowałeś (opłacone zamówienie musi zostać również oznaczone jako "opłacone" w panelu Twojego sklepu)
____________________________________________________________________________
* W przypadku zmiany domeny nie ma konieczności składania nowego wniosku o weryfikację sklepu. Konieczne jest zmienienie jej w systemie PayNow - taką zmianę zrealizujesz wysyłając odpowiednią dyspozycję na mLinii mBanku. Po tym kroku adres URL sklepu zostanie zaktualizowany w systemie przez operatora bramki.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł