Konfiguracja płatności PayU

Utworzone przez Paweł Skrzypczyk, Zmodyfikowano dnia Mon, 15 Apr 2024 o 02:16 PM wg Emilia Kowal

Link do integracji: https://app.takedrop.pl/integrations/view/3

PayU jest największą bramką płatności online w Polsce, która obsługuje również zagraniczne rynki.

Załóż konto pod tym linkiem, a następnie skonfiguruj bramkę płatności. 
Przed rozpoczęciem zachęcamy do zapoznania się z FAQ operatora bramki: PayU - konfigurowanie konta i sklepu


Nowy sklep dodasz w zakładce Płatności elektroniczne - Moje sklepy:



Podczas konfiguracji sklepu w kroku 2 w rubryce "Typ punktu płatności", rodzaj API, jaki należy wybrać, to REST API (Checkout).

W nazwie punktu płatności możesz wprowadzić dowolną nazwę, która będzie identyfikować punkt płatności w panelu PayU. Może to być nazwa sklepu internetowego.

*Nazwa punktu płatności nie będzie się wyświetlać na Twoim sklepie. 



W ostatnim, 3 kroku, uzyskasz dostęp do potrzebnych kluczy konfiguracji:



które należy wkleić w ustawieniach integracji w panelu TakeDrop: 




Po tym, kiedy bramka zostanie poprawnie podłączona, a sklep zostanie zweryfikowany przez PayU (otrzymasz potwierdzenie ze strony PayU), możesz ją aktywować. Od tego momentu Twoi klienci mogą korzystać z szybkich płatności.


Operator udostępnił dokument "Poradnik Sprzedającego", z którym można zapoznać się TUTAJ.


UWAGA

Jeśli wystąpią problemy z bramką, kontaktuj się bezpośrednio z PayU. Zapewniamy, że konfiguracja po naszej stronie jest w pełni poprawna. Infolinia PayU: +48 61 628 45 05.

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł