Super, gratulujemy! To Twój pierwszy milowy krok w drodze do stworzenia prosperującego sklepu internetowego. Tak trzymaj ;-)
INKUBATOR TAKEDROP.
Użytkownicy Inkubatora TakeDrop nie muszą realizować zamówień, które pojawiają się w ich sklepach. Jest to proces wykonywany automatycznie po stronie TakeDrop.
SPRAWDŹ, CZY KLIENT ZAPŁACIŁ ZA TOWAR
Sprawdź, czy zamówienie zostało opłacone (za pomocą szybkich płatności w bramce) lub wybrana została opcja płatności za pobraniem.
Zamówienia znajdziesz w tym miejscu: https://app.takedrop.pl/orders/list
Zamówienie opłacone będzie mieć status:
Z kolei zamówienie nieopłacone:
*taki status jest normalny, gdy wybrano płatność za pobraniem.
Jeżeli płatności nie ma mimo że klient wybrał szybką płatność poprzez bramkę, zapoznaj się z naszym artykułem na ten temat: Porzucone zamówienia - jak postępować?
Jeśli widzisz środki od klienta na koncie w bramce płatniczej, a status nadal widnieje jako "Niepotwierdzona", zapoznaj się z naszym artykułem: Automatyczna zmiana statusu zamówienia - adres powiadomień
PRZEKAZANIE ZAMÓWIENIA
Jeżeli zamówienie zostało opłacone, przekazujesz je dalej do dostawcy, od którego pobrałeś/aś produkt.
1. Zaloguj się w panelu klienta na witrynie internetowej hurtowni lub dokonaj zakupu z innego źródła np. na platformie sprzedażowej typu Allegro, gdzie wyszukasz produkty po ich numerze ID lub nazwie.
W przypadku gdy produkt pochodzi z AliExpress możesz w łatwy sposób przejść do aukcji - klikając na zewnętrzny numer ID produktu, który zawiera przekierowanie:
2. Uzupełnij formularz zamówienia danymi klienta (skopiowanymi z zamówienia w TakeDrop).
*Przy czym rekomendujemy, by nie podawać w formularzu adresu e-mail klienta, aby nie otrzymywał on automatycznych powiadomień ze strony hurtowni.
3. Wybierz taką opcję dostawy, jaką klient wybrał w swoim zamówieniu na Twoim sklepie.
*Pamiętaj, że w swoim sklepie musisz udostępniać tylko takie formy dostawy (kurier, paczkomat itp.), które faktycznie oferuje Twój dostawca - w innym przypadku, jeśli hurtownia nie oferuje danej opcji wysyłki, a taką dodałeś/aś w sklepie i została wybrana przez klienta, produkt trzeba będzie zamówić od siebie i odesłać do klienta.
4. Dokonaj płatności za towar.
Resztą - zapakowaniem i wysyłką - zajmie się już dostawca ;-)
O kolejnych etapach zamówienia możesz informować klienta ustawiając dla niego odpowiedni status w zakładce https://app.takedrop.pl/orders/list - wtedy klient otrzyma powiadomienie mailowe, których treścią możesz zarządzać w zakładce https://app.takedrop.pl/shop?tab=email -> "Zmień ustawienia"
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł