Zamówienia i ich realizacja. Mam nowe zamówienie - co dalej?

Utworzone przez Allan Mierzwa, Zmodyfikowano dnia wt, 12 Lis o 10:32 RANO wg Allan Mierzwa

Super, gratulujemy! To Twój pierwszy milowy krok w drodze do stworzenia prosperującego sklepu internetowego. Tak trzymaj ;-)


INKUBATOR TAKEDROP.


Użytkownicy Inkubatora TakeDrop nie muszą realizować zamówień, które pojawiają się w ich sklepach. Jest to proces wykonywany automatycznie po stronie TakeDrop.



SPRAWDŹ, CZY KLIENT ZAPŁACIŁ ZA TOWAR


Sprawdź, czy zamówienie zostało opłacone (za pomocą szybkich płatności w bramce) lub wybrana została opcja płatności za pobraniem.

Zamówienia znajdziesz w tym miejscu: https://app.takedrop.pl/orders/list


Zamówienie opłacone będzie mieć status:




Z kolei zamówienie nieopłacone:

*taki status jest normalny, gdy wybrano płatność za pobraniem.




Jeżeli płatności nie ma mimo że klient wybrał szybką płatność poprzez bramkę, zapoznaj się z naszym artykułem na ten temat: Porzucone zamówienia - jak postępować?


Jeśli widzisz środki od klienta na koncie w bramce płatniczej, a status nadal widnieje jako "Niepotwierdzona", zapoznaj się z naszym artykułem: Automatyczna zmiana statusu zamówienia - adres powiadomień



PRZEKAZANIE ZAMÓWIENIA


Jeżeli zamówienie zostało opłacone, przekazujesz je dalej do dostawcy, od którego pobrałeś/aś produkt. 


1. Zaloguj się w panelu klienta na witrynie internetowej hurtowni lub dokonaj zakupu z innego źródła np. na platformie sprzedażowej typu Allegro, gdzie wyszukasz produkty po ich numerze ID lub nazwie.


W przypadku gdy produkt pochodzi z AliExpress możesz w łatwy sposób przejść do aukcji - klikając na zewnętrzny numer ID produktu, który zawiera przekierowanie:



2. Uzupełnij formularz zamówienia danymi klienta (skopiowanymi z zamówienia w TakeDrop). 

*Przy czym rekomendujemy, by nie podawać w formularzu adresu e-mail klienta, aby nie otrzymywał on automatycznych powiadomień ze strony hurtowni.


3. Wybierz taką opcję dostawy, jaką klient wybrał w swoim zamówieniu na Twoim sklepie.


*Pamiętaj, że w swoim sklepie musisz udostępniać tylko takie formy dostawy (kurier, paczkomat itp.), które faktycznie oferuje Twój dostawca - w innym przypadku, jeśli hurtownia nie oferuje danej opcji wysyłki, a taką dodałeś/aś w sklepie i została wybrana przez klienta, produkt trzeba będzie zamówić od siebie i odesłać do klienta. 


4. Dokonaj płatności za towar.


Resztą - zapakowaniem i wysyłką - zajmie się już dostawca ;-)  


O kolejnych etapach zamówienia możesz informować klienta ustawiając dla niego odpowiedni status w zakładce https://app.takedrop.pl/orders/list - wtedy klient otrzyma powiadomienie mailowe, których treścią możesz zarządzać w zakładce https://app.takedrop.pl/shop?tab=email -> "Zmień ustawienia"





Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł