Zamówienia i ich realizacja. Mam nowe zamówienie - co dalej?

Utworzone przez Jakub Proch, Zmodyfikowano dnia Thu, 03 Aug 2023 o 11:48 AM wg Dominika Bednarska

Super. Gratulujemy! To Twój pierwszy milowy krok w drodze do stworzenia prosperującego sklepu internetowego. Tak trzymaj. :) 


SPRAWDŹ CZY KLIENT ZAPŁACIŁ ZA TOWAR


Sprawdź czy zamówienie zostało opłacone lub wybrana została opcja płatności za pobraniem.

Zamówienia znajdziesz w tym miejscu: https://app.takedrop.pl/orders/list


Jeżeli płatności nie ma, spróbuj na 2 dzień skontaktować się z klientem, zapytać czy płatność została wykonana, bo nie wiesz czy masz towar wysyłać itd.


PRZEKAZANIE ZAMÓWIENIA


Jeżeli zamówienie zostało opłacone przekazujesz je dalej -> do dostawcy od którego kupujesz produkt. 


Logujesz się na panelu klienta w hurtowni lub dokonujesz zakupu z innego źródła np. na platformie sprzedażowej typu allegro, gdzie wyszukujesz produkty po ich ID lub nazwie. 


Dokonujesz płatności za towar, wprowadzasz dane do wysyłki klienta (skopiowane z zamówienia w Takedrop) a resztą (zapakowaniem i wysyłką) zajmuje się już dostawca.  


AUTOMATYZACJA PRZEKAZYWANIA ZAMÓWIEŃ


W przypadku korzystania z integracji z Aliexpress zamówienia za Ciebie może przekazać Alibot - sprawdź jak to działa: Integracja z Aliexpress - Realizacja zamówień

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł