Super. Gratulujemy! To Twój pierwszy milowy krok w drodze do stworzenia prosperującego sklepu internetowego. Tak trzymaj. :)
SPRAWDŹ CZY KLIENT ZAPŁACIŁ ZA TOWAR
Sprawdź czy zamówienie zostało opłacone lub wybrana została opcja płatności za pobraniem.
Zamówienia znajdziesz w tym miejscu: https://app.takedrop.pl/orders/list
Jeżeli płatności nie ma, spróbuj na 2 dzień skontaktować się z klientem, zapytać czy płatność została wykonana, bo nie wiesz czy masz towar wysyłać itd.
PRZEKAZANIE ZAMÓWIENIA
Jeżeli zamówienie zostało opłacone przekazujesz je dalej -> do dostawcy od którego kupujesz produkt.
Logujesz się na panelu klienta w hurtowni lub dokonujesz zakupu z innego źródła np. na platformie sprzedażowej typu allegro, gdzie wyszukujesz produkty po ich ID lub nazwie.
Dokonujesz płatności za towar, wprowadzasz dane do wysyłki klienta (skopiowane z zamówienia w Takedrop) a resztą (zapakowaniem i wysyłką) zajmuje się już dostawca.
AUTOMATYZACJA PRZEKAZYWANIA ZAMÓWIEŃ
W przypadku korzystania z integracji z Aliexpress zamówienia za Ciebie może przekazać Alibot - sprawdź jak to działa: Integracja z Aliexpress - Realizacja zamówień
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł