Wybór hurtowni. Jaką hurtownię i jakie produkty mam wybrać?

Utworzone przez Paweł Skrzypczyk, Zmodyfikowano dnia Fri, 19 Apr 2024 o 11:00 AM wg Emilia Kowal

Najważniejszym kryterium jest ocena atrakcyjności asortymentu. Przejrzyj produkty w hurtowniach i wybierz te, w których produkty wydają Ci się najbardziej interesujące, które sam gotów byłbyś zakupić, gdyby były Ci potrzebne, które według Ciebie są przydatne i/lub atrakcyjne wizualnie.


Nie wiesz, jak wybrać produkt? Sprawdź tutaj: https://takedrop.freshdesk.com/a/solutions/articles/77000512432


Następnie zwróć uwagę na ceny produktów. Od cen bazowych (hurtowych) zależy, czy będziesz w stanie zaproponować dobre ceny na swoim sklepie dla klienta detalicznego tak, aby przy tym zarobić. Im niższa cena bazowa, tym będziesz mógł również narzucić większą marżę, czyli zarobić więcej lub zaproponować niższe ceny na sklepie - zwiększając szanse na liczniejsze zakupy. 


Następnym krokiem jest zapoznanie się z warunkami współpracy z daną hurtownią.

Trzeba odwiedzić jej stronę i tam sprawdzić (lub skontaktować się bezpośrednio telefonicznie bądź poprzez e-mail), jak wyglądają warunki.


Sprawdzić trzeba m.in.:
  • Czy hurtownia współpracuje z osobami bez działalności/inkubatorem przedsiębiorczości/z innymi formami działalności.

  • Ceny i opcje dostawy. Czas dostawy.

  • Warunki zwrotów i reklamacji.

  • Możliwe rabaty do uzyskania dla Ciebie na zamówienia.


Po przeanalizowaniu tych aspektów wybierasz hurtownię, która wg Ciebie ma najatrakcyjniejszą ofertę produktową i najkorzystniejsze dla Ciebie warunki współpracy. 



PS. Zwróć uwagę, czy to dobry moment na otwieranie sklepu w wybranej branży. Niektóre produkty notują wyższą sprzedaż sezonowo, np. stroje kąpielowe, ozdoby świąteczne, a inne, tzw. uniwersalne produkty, sprzedają się przez cały rok, np. artykuły dla dzieci, zegarki-smartwatche, akcesoria GSM, akcesoria dla pupili.


Jeżeli znasz się na produktach, masz jakieś doświadczenie w wybranej branży - to super! 

Znasz konkurencję, wiesz co się sprzedaje, czego potrzebują klienci i jakie mają potrzeby.

Na pewno będzie to Twoja przewaga.

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł