Nie ma złotego środka, odpowiednio prowadzony sklep może osiągnąć sukces zarówno z tylko jednym produktem jak i bardzo szerokim asortymentem w ofercie. Jako Uczestnik projektu 360 masz możliwość utworzenia 5 sklepów - możesz przetestować każdy model i skupić się na tym, który najbardziej Ci odpowiada i generuje najwyższe zyski.
- Sklep jednoproduktowy -> Dla produktów nieprzetestowanych należy stworzyć uniwersalną domenę/logo itd. Dzięki temu w przypadku gdy produkt się nie przyjmie, będziemy mogli go bez problemu zmienić. W takim modelu nie wiąże Cię wybór produktów tylko w obrębie 1 hurtowni - wyszukujesz spośród wszystkich hurtowni, integrujesz się z tą, która oferuje wybrany przez Ciebie produkt i przechodzisz do sprzedaży.
- Sklep z kilkoma - kilkunastoma produktami -> Wybierasz najatrakcyjniejsze wg. Ciebie produkty z hurtowni. Do każdego przygotowujesz atrakcyjne, wyczerpujące opisy. Klient gdziekolwiek nie spojrzy, będzie widział bardzo dobrze zrobione oferty, sklep będzie synonimem wysokiej jakości - sklep budzi zaufanie. W kategoriach podajesz nazwy produktów jeżeli jest ich niewiele, lub tworzysz 1 lub 2 główne kategorie gdzie umieszczasz produkty. Domena i logo zależnie od tego czy wszystkie produkty planujesz oferować z 1 branży czy produkty różne. Wtedy odpowiednio możesz wybrać domenę wskazującą na oferowany asortyment lub uniwersalną.
- Sklep jednobranżowy -> wszystkie produkty są związane jednak tylko z 1 tematem: np. zabawki. Usuwasz niepotrzebne kategorie i inne produkty, Domenę i logo wybierasz tak, aby kojarzyły się i pasowały do asortymentu w sklepie. Stopniowo zajmujesz się poprawianiem opisów - zaczynając od najatrakcyjniejszych, wybieranych pod reklamy. Klient wchodząc na sklep widzi, że oferowane są produkty z branży - sklep wyspecjalizowany utożsamiany jest często jako bardziej profesjonalny.
- Sklep wielobranżowy -> Wszystkie lub prawie wszystkie produkty z hurtowni. Unikaj zbyt dużej ilości kategorii, w przypadku hurtowni z bardzo dużym wyborem produktów, warto zastanowić się czy wszystkie są potrzebne u Ciebie na sklepie. Domena i logo muszą być uniwersalne, typu skleponline24.pl itd. Zajmujesz się przygotowaniem opisów pojedynczych produktów, te będziesz promować poprzez reklamy na FB. Dobrze też wyróżnić te produkty w osobnej kategorii np. Bestsellery.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł