Prawdopodobnie zauważyłeś, że FB wysyła alarmy o nadchodzących zmianach i wpływie na reklamy urządzeń z systemem iOS. Apple mocno utrudnia aplikacjom i witrynom śledzenie zachowań użytkowników na ich urządzeniach. Biorąc pod uwagę, ile ruchu z reklam na FB pochodzi z urządzeń mobilnych i jaka część pochodzi z urządzeń Apple, ta zmiana może poważnie ograniczyć zdolność do mierzenia wyników Twoich reklam na FB. Dodając Conversion API (CAPI), gdy użytkownik kliknie w reklamę i trafi na Twoją witrynę, FB wyśle na serwer unikalny identyfikator użytkownika. Serwer będzie śledzić użytkownika za pomocą tego identyfikatora, gdy będzie odwiedzał inne strony i odnotuje, czy dokona zakupu (czy też innych działań).
Jak dodać API konwersji?
- Na początek potrzebujesz dostępu do Menedżera Zdarzeń https://www.facebook.com/events_manager2/overview
- Wybierz z menu po lewej stronie odpowiednie zasoby - zwykle działamy na koncie firmowym.
- Następnie otwórz zakładkę "Źródła danych" i odpowiedni zestaw danych, dla którego chcesz wygenerować token.
- W pierwszej kolejności w całkowicie nowym, świeżym zestawie danych należy skonfigurować API konwersji - zrobisz to bezpośrednio w zakładce "Przegląd".
- W kolejnym kroku pojawi się okno do konfiguracji - postępuj tutaj zgodnie ze wskazówkami Mety. Na etapie wyboru zdarzeń pamiętaj, by zaznaczyć najważniejsze, czyli "Wyświetl zawartość", "Przejście do kasy", "Zakup", "Dodanie do koszyka".
- W ostatniej zakładce "Zobacz instrukcje" wybierz opcję Otwórz przewodnik wdrażania, a następnie w nowym oknie zakładkę "Wygeneruj token dostępu".
W tym miejscu skorzystaj z opcji o takiej samej nazwie i skopiuj wygenerowany token. Po zjechaniu na sam dół strony zamknij okno przyciskiem "Zakończ".
- Token wklej w ustawieniach integracji na TakeDrop i zapisz zmianę: https://app.takedrop.pl/integrations/view/7
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł