1. Unikalność: w przypadku swoich bestsellerów można postarać się stworzyć nazwę, która będzie wyróżniać się spośród konkurencji.
2. Zrozumienie produktu: nazwa powinna odzwierciedlać przeznaczenie i cechy produktu. Na jej podstawie klienci powinni domyślać się, do czego może im posłużyć.
3. Krótka i prosta konstrukcja: staraj się operować krótszymi frazami - długie nazwy własne produktów znacznie trudniej jest zapamiętać.
4. Bez zbędnych skrótów: unikaj nadmiernego wykorzystywania skrótów czy skomplikowanych akronimów, które mogą wprowadzać w błąd.
5. SEO: zwróć uwagę na optymalizację pod kątem wyszukiwarek internetowych. Jeśli nazwa produktu zawiera kluczowe frazy związane z produktem, może to pomóc w osiągnięciu lepszych wyników pozycjonowania. Przy okazji zapoznaj się z naszym artykułem: META TAGI - do czego służą?
7. Prawa autorskie i znaki towarowe: upewnij się, że nazwa nie narusza praw autorskich ani znaków towarowych innych firm.
8. Emocje: nazwa oczywiście powinna wzbudzać pozytywne uczucia i skojarzenia wśród odbiorców, dlatego w celu wzmocnienia takich odczuć warto zastosować pewne zabiegi (w tabeli poniżej).
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł