Nazwa produktu

Utworzone przez Alicja Wójcik, Zmodyfikowano dnia Fri, 21 Jul 2023 o 08:00 AM wg Maciej Kanczewski

Tytuł produktu (nazwa) powinna wskazywać co to za produkt, do czego służy. Klient po samej nazwie produktu powinien umieć zidentyfikować produkt. 
Tytuł powinien być krótki, chwytliwy - unikaj zbyt długich, skomplikowanych nazw.  

W zależności od produktu możesz dodać tzw. efekt wow: "super produkt!" itp. Wymienić największą korzyść jaką daje produktu czy jego najsilniejszą stronę - ale wszystko w ramach rozsądku.


*Nie masz pomysłu na nazwę? często dobrym rozwiązaniem będzie nadanie "imienia" produktowi - to może być początek jego brandingu!  

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł