1. Unikalność: w przypadku swoich bestsellerów można postarać się stworzyć nazwę, która będzie wyróżniać się spośród konkurencji.
2. Zrozumienie produktu: nazwa powinna odzwierciedlać przeznaczenie i cechy produktu. Na jej podstawie klienci powinni domyślać się, do czego może im posłużyć.
3. Krótka i prosta konstrukcja: staraj się operować krótszymi frazami - długie nazwy własne produktów znacznie trudniej jest zapamiętać.
4. Bez zbędnych skrótów: unikaj nadmiernego wykorzystywania skrótów czy skomplikowanych akronimów, które mogą wprowadzać w błąd.
5. SEO: zwróć uwagę na optymalizację pod kątem wyszukiwarek internetowych. Jeśli nazwa produktu zawiera kluczowe frazy związane z produktem, może to pomóc w osiągnięciu lepszych wyników pozycjonowania. Przy okazji zapoznaj się z naszym artykułem: META TAGI - do czego służą?
7. Prawa autorskie i znaki towarowe: upewnij się, że nazwa nie narusza praw autorskich ani znaków towarowych innych firm.
8. Emocje: nazwa oczywiście powinna wzbudzać pozytywne uczucia i skojarzenia wśród odbiorców, dlatego w celu wzmocnienia takich odczuć warto zastosować pewne zabiegi (w tabeli poniżej).
W tym celu przejdź do edycji produktu: https://app.takedrop.pl/products/list, a następnie kliknij na ikonę ołówka przy nazwie:
W tym miejscu będzie można wprowadzić własną treść i zapisać zmiany:
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł