Jeśli posiadasz już skonfigurowany Business Manager (zgodnie z naszym artykułem: Jak stworzyć konto i Business Manager na TikToku?), możesz przejść do stworzenia i skonfigurowania Pixela. Umożliwia on zbieranie i analizowanie wybranych zdarzeń, czyli ruchu, jaki trafia na Twoją stronę, w tym:
– identyfikowanie użytkowników, którzy trafili z reklam do Twojego sklepu,
– przesyłanie do FB informacji, które produkty widzieli, dodali do koszyka, kupili.
W tym celu przejdź do Menadżera zdarzeń: https://ads.tiktok.com/i18n/events_manager/
A następnie rozpocznij konfigurację Pixela:
wybierając połączenie źródła danych z wersją internetową:
W kolejnym kroku należy wybrać sposób konfiguracji - zalecamy wybór opcji "Konfiguracja ręczna":
W nowym oknie pojawią się 3 opcje ręcznej konfiguracji, gdzie najlepiej jest wybrać "Piksel TikTok + API zdarzeń":
Przechodzimy do właściwej konfiguracji Pixela. W punkcie drugim: "Zainstaluj kod podstawowy", należy skopiować do schowka przedstawiony fragment kodu (1), a następnie wyodrębnić z niego identyfikator Pixela (2) - ciąg znaków między symbolami ' ':
Skopiowany identyfikator (bez pozostałego kodu) należy następnie wkleić w ustawieniach integracji po stronie TakeDrop: https://app.takedrop.pl/shop/integrations?integrationId=20
W zakładce "Zarządzaj konfiguracjami" polecamy pozostawić wszystkie checkboxy puste. Idąc dalej, należy w zakładce "Skonfiguruj zdarzenia" uruchomić kreator zdarzeń:
Na tym etapie, w kreatorze, który pojawi się na Twojej stronie, będzie można dodawać kolejne zdarzenia, które Pixel ma gromadzić i analizować:
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł