Jeśli posiadasz już skonfigurowany Business Manager (zgodnie z naszym artykułem: Jak stworzyć konto i Business Manager na TikToku?), możesz przejść do stworzenia i skonfigurowania Pixela. Umożliwia on zbieranie i analizowanie wybranych zdarzeń, czyli ruchu, jaki trafia na Twoją stronę, w tym:
– identyfikowanie użytkowników, którzy trafili z reklam do Twojego sklepu,
– przesyłanie do FB informacji, które produkty widzieli, dodali do koszyka, kupili.
W tym celu przejdź do Menadżera zdarzeń: https://ads.tiktok.com/i18n/events_manager/
Następnie wybierz "Zdarzenia w witrynie". Od razu wyświetli się samouczek TikToka, z którym warto będzie się zapoznać. Po zamknięciu samouczka wybierz opcję "Utwórz piksel".
W kolejnym kroku należy wybrać sposób konfiguracji - zalecamy wybór opcji "Konfiguracja ręczna". Dalej określisz nazwę piksela.
W nowym oknie pojawi się 3-etapowy samouczek TikToka, który omawia funkcje dostępne w tym miejscu.
Dla ułatwienia możesz użyć gotowego szablonu, a następnie dopasować domyślne zdarzenia do swojego sklepu (m.in. usuwając pozycję "Ukończ rejestrację", ponieważ użytkownicy nie mogą u Ciebie zakładać kont).
W kolejnym kroku należy określić metodę konfiguracji zdarzenia - zalecamy wybór tylko "Kreatora zdarzeń":
W ostatnim oknie możesz dodatkowo zaznaczyć zalecaną przez TikTok opcję "Automatyczne zaawansowane dopasowywanie":
Zakończ konfigurację i skopiuj numer ID utworzonego piksela:
a następnie wklej go w ustawieniach integracji: https://app.takedrop.pl/integrations/view/20
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł