Pixel TikTok - stworzenie i podpięcie do sklepu

Utworzone przez Dominika Bednarska, Zmodyfikowano dnia Wed, 17 Apr 2024 o 01:41 PM wg Emilia Kowal

Jeśli posiadasz już skonfigurowany Business Manager (zgodnie z naszym artykułem: Jak stworzyć konto i Business Manager na TikToku?), możesz przejść do stworzenia i skonfigurowania Pixela. Umożliwia on zbieranie i analizowanie wybranych zdarzeń, czyli ruchu, jaki trafia na Twoją stronę, w tym:


– identyfikowanie użytkowników, którzy trafili z reklam do Twojego sklepu,


– przesyłanie do FB informacji, które produkty widzieli, dodali do koszyka, kupili.
     


W tym celu przejdź do Menadżera zdarzeń: https://ads.tiktok.com/i18n/events_manager/ 



Następnie wybierz "Zdarzenia w witrynie". Od razu wyświetli się samouczek TikToka, z którym warto będzie się zapoznać. Po zamknięciu samouczka wybierz opcję "Utwórz piksel".


W kolejnym kroku należy wybrać sposób konfiguracji - zalecamy wybór opcji "Konfiguracja ręczna". Dalej określisz nazwę piksela. 



W nowym oknie pojawi się 3-etapowy samouczek TikToka, który omawia funkcje dostępne w tym miejscu. 



Dla ułatwienia możesz użyć gotowego szablonu, a następnie dopasować domyślne zdarzenia do swojego sklepu (m.in. usuwając pozycję "Ukończ rejestrację", ponieważ użytkownicy nie mogą u Ciebie zakładać kont). 


W kolejnym kroku należy określić metodę konfiguracji zdarzenia - zalecamy wybór tylko "Kreatora zdarzeń":



W ostatnim oknie możesz dodatkowo zaznaczyć zalecaną przez TikTok opcję "Automatyczne zaawansowane dopasowywanie":




Zakończ konfigurację i skopiuj numer ID utworzonego piksela:



a następnie wklej go w ustawieniach integracji: https://app.takedrop.pl/integrations/view/20




Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł