Integracja z BLIK 0 (BLIK w kasie) - konfiguracja

Utworzone przez Dominika Bednarska, Zmodyfikowano dnia Tue, 16 Apr 2024 o 10:43 AM wg Emilia Kowal

Wsłuchujemy się w potrzeby naszych Klientów, dlatego udostępniliśmy możliwość wyświetlenia metody płatności BLIK bezpośrednio w kasie na stronie Twojego sklepu. 


Link do integracji BLIK: https://app.takedrop.pl/integrations/view/53

Aby zainstalować ją na swoim sklepie, kliknij opcję "Załącz integrację":




Aby wyświetlać BLIK w kasie upewnij się, że posiadasz u nas aktywną integrację z wybraną bramką płatności:


1. PayU


Ustawienia integracji: https://app.takedrop.pl/integrations/view/3

Instrukcja jak skonfigurować bramkę TUTAJ.


W ustawieniach integracji z BLIK należy wybrać pośrednika "PayU":




2. Lub PayNow 


Ustawienia integracji: https://app.takedrop.pl/integrations/view/1

Instrukcja jak skonfigurować bramkę TUTAJ.


  • W ustawieniach integracji z BLIK należy wybrać pośrednika "PayNow":


  • Operator ten wymaga dokonania dodatkowej weryfikacji sklepu - w tym celu wyślij wiadomość na adres email support@paynow.pl

    Po pomyślnej weryfikacji otrzymasz z PayNow mailowe potwierdzenie uruchomienia BLIK w sklepie - i dopiero po tym kroku zostanie on aktywowany w kasie.




Jak będzie wyglądać to w kasie na stronie Twojego sklepu:







*W przypadku pozostałych bramek płatniczych również możesz skonfigurować metodę płatności w postaci BLIK, jednak będzie się ona wyświetlać dopiero po kliknięciu w kasie na opcję "Złóż zamówienie" i przejściu do widoku metod dostępnych w ramach wybranej bramki.










Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł