Wsłuchujemy się w potrzeby naszych Klientów, dlatego udostępniliśmy możliwość wyświetlenia metody płatności BLIK bezpośrednio w kasie na stronie Twojego sklepu.
*W przypadku pozostałych bramek płatniczych również możesz skonfigurować metodę płatności w postaci BLIK, jednak będzie się ona wyświetlać dopiero po kliknięciu w kasie na opcję "Złóż zamówienie" i przejściu do widoku metod dostępnych w ramach wybranej bramki.
Link do integracji BLIK: https://app.takedrop.pl/integrations/view/53
Aby zainstalować ją na swoim sklepie, kliknij opcję "Załącz integrację":
Aby wyświetlać BLIK w kasie upewnij się, że posiadasz u nas aktywną integrację z wybraną bramką płatności:
1. PayU
Ustawienia integracji: https://app.takedrop.pl/integrations/view/3
Instrukcja jak skonfigurować bramkę TUTAJ.
W ustawieniach integracji z BLIK należy wybrać pośrednika "PayU":
2. Lub PayNow
Ustawienia integracji: https://app.takedrop.pl/integrations/view/1
Instrukcja jak skonfigurować bramkę TUTAJ.
- W ustawieniach integracji z BLIK należy wybrać pośrednika "PayNow":
- Operator ten wymaga dokonania dodatkowej weryfikacji sklepu - w tym celu wyślij wiadomość na adres email support@paynow.pl.
Po pomyślnej weryfikacji otrzymasz z PayNow mailowe potwierdzenie uruchomienia BLIK w sklepie - i dopiero po tym kroku zostanie on aktywowany w kasie.
Jak będzie wyglądać to w kasie na stronie Twojego sklepu:
Po podpięciu bramki płatniczej i akceptacji operatora, warto złożyć testowe zamówienie w swoim sklepie i je opłacić. W ten sposób upewnisz się, czy została poprawnie skonfigurowana i istnieje możliwość przyjmowania płatności w sklepie.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł