Konfiguracja płatności imoje

Utworzone przez Dominika Bednarska, Zmodyfikowano dnia Tue, 16 Apr 2024 o 10:41 AM wg Emilia Kowal

Link do integracji: https://app.takedrop.pl/integrations/view/57


W ramach jednej integracji udostępnisz swoim klientom wszystkie najpopularniejsze metody płatności: BLIK, e-przelewy, karty płatnicze, płatności odroczone. Możesz też zaoferować swoim klientom płatności ratalne (tę funkcję należy uruchomić bezpośrednio w panelu imoje)!


W pierwszej kolejności zapoznaj się z procedurą po stronie operatora płatności: TUTAJ

Aby móc korzystać z bramki imoje, należy zarejestrować konto firmowe w ING Banku Śląskim.


Po założeniu konta zyskasz dostęp do panelu administracyjnego, do którego należy logować się za pomocą linku: https://imoje.ing.pl/.


Swój sklep zgłosisz za pomocą zakładki Sklepy -> Dodaj sklep. W nowym oknie pojawi się formularz, w którym należy uzupełnić wymagane dane, a następnie przesłać wniosek do weryfikacji przez operatora.


Po pomyślnej weryfikacji sklepu, pojawi się on na liście i możliwa będzie dalsza konfiguracja:




Do aktywowania bramki w swoim sklepie będziesz potrzebować czterech parametrów widocznych w ustawieniach integracji:



Aby zyskać dostęp do parametrów ID klienta, ID sklepu, klucz sklepu, należy rozwinąć informacje o sklepie (poprzez kliknięcie na nazwę), a następnie wybrać "Szczegóły" i "Dane do integracji":



Dodatkowo w rubryce "Adres notyfikacji", tak jak na screenie, należy wprowadzić adres:

https://api.takedrop.pl/webhook/payment

*Jest do niezbędne do zautomatyzowania aktualizacji statusów zamówień w Twoim sklepie.


Ostatni parametr Token integracji znajdziesz w ustawieniach swojego profilu, w zakładce "Klucze API":



 

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł