PayNow jest bramką płatności od mBank, zapewnia szybki proces aktywacji konta i niską prowizję od sprzedaży. Aby aktywować bramkę w PayNow, musisz mieć założone konto firmowe w mBank. Dla przyspieszenia procesu skorzystaj z tego linka.
Po założeniu konta w mBank (jeśli nie posiadasz) i bramki, czekaj na kontakt od banku. Zazwyczaj nie zajmuje to więcej niż 24 h.
Operator udostępnia dokładne wytyczne, które musi spełnić Twój sklep dla podjęcia współpracy. Pełna lista jest dostępna tu: https://faq.paynow.pl/docs - przed wysłaniem wniosku upewnij się, że wykonane zostały wszystkie kroki.
Następnie przejdź do ustawień w PayNow i uzupełnij wniosek dla nowego sklepu:
Mój biznes – Ustawienia – Sklep i punkty płatności - Zobacz - Dodaj sklep.
Widok szczegółów nowego sklepu:
Ustaw swoją domenę, a następnie "Adres powiadomień", który jest uniwersalny dla wszystkich metod płatności:
https://api.takedrop.pl/webhook/payment
Pole "Adres powrotu" powinno wyglądać następująco*:
https://twojadomena/thank-you
*konieczne jest zastąpienie fragmentu twojadomena w adresie z pola "Adres powrotu" nazwą Twojej domeny.
W ostatnim czasie dodane zostały dwie nowe rubryki (widoczne na ww. zrzucie ekranu):
- Powiadomienia e-mail: uzupełniasz swoim adresem e-mail, na który PayNow ma wysyłać powiadomienia o nowych transakcjach
- Platforma sklepowa: z rozwijalnej listy należy wybrać "TakeDrop".
Po uzupełnieniu danych po stronie PayNow, przejdź do integracji w panelu TakeDrop: https://app.takedrop.pl/integrations/view/1 i otwórz ustawienia integracji:
KLUCZ API i KLUCZ OBLICZANIA PODPISU niezbędne do wprowadzenia na TakeDrop znajdziesz na dole w widoku ustawień bramki PayNow.
To wszystko. Twoja bramka płatności jest gotowa. Polecamy przetestować zamówienie, opłacić i upewnić się, że wszystko dobrze skonfigurowałeś (opłacone zamówienie musi zostać również oznaczone jako "opłacone" w panelu Twojego sklepu).
____________________________________________________________________________
* W przypadku zmiany domeny nie ma konieczności składania nowego wniosku o weryfikację sklepu. Konieczne jest zmienienie jej w systemie PayNow - taką zmianę zrealizujesz wysyłając odpowiednią dyspozycję na mLinii mBanku. Po tym kroku adres URL sklepu zostanie zaktualizowany w systemie przez operatora bramki.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł