Konfiguracja płatności PayNow (mBank)

Utworzone przez Tomek Niedźwiecki, Zmodyfikowano dnia Mon, 15 Apr 2024 o 02:14 PM wg Emilia Kowal


PayNow jest bramką płatności od mBank, zapewnia szybki proces aktywacji konta i niską prowizję od sprzedaży. Aby aktywować bramkę w PayNow, musisz mieć założone konto firmowe w mBank. Dla przyspieszenia procesu skorzystaj z tego linka.

Po założeniu konta w mBank (jeśli nie posiadasz) i bramki, czekaj na kontakt od banku. Zazwyczaj nie zajmuje to więcej niż 24 h.

Operator udostępnia dokładne wytyczne, które musi spełnić Twój sklep dla podjęcia współpracy. Pełna lista jest dostępna tu: https://faq.paynow.pl/docs - przed wysłaniem wniosku upewnij się, że wykonane zostały wszystkie kroki. 

Następnie przejdź do ustawień w PayNow i uzupełnij wniosek dla nowego sklepu:

Mój biznes – Ustawienia – Sklep i punkty płatności - Zobacz - Dodaj sklep.



Widok szczegółów nowego sklepu:





Ustaw swoją domenę, a następnie "Adres powiadomień", który jest uniwersalny dla wszystkich metod płatności: 
https://api.takedrop.pl/webhook/payment


Pole "Adres powrotu" powinno wyglądać następująco*:

https://twojadomena/thank-you


*konieczne jest zastąpienie fragmentu twojadomena w adresie z pola "Adres powrotu" nazwą Twojej domeny.

W ostatnim czasie dodane zostały dwie nowe rubryki (widoczne na ww. zrzucie ekranu):

- Powiadomienia e-mail: uzupełniasz swoim adresem e-mail, na który PayNow ma wysyłać powiadomienia o nowych transakcjach

- Platforma sklepowa: z rozwijalnej listy należy wybrać "TakeDrop".

Po uzupełnieniu danych po stronie PayNow, przejdź do integracji w panelu TakeDrop: https://app.takedrop.pl/integrations/view/1 i otwórz ustawienia integracji:



KLUCZ API i KLUCZ OBLICZANIA PODPISU niezbędne do wprowadzenia na TakeDrop znajdziesz na dole w widoku ustawień bramki PayNow.


To wszystko. Twoja bramka płatności jest gotowa. Polecamy przetestować zamówienie, opłacić i upewnić się, że wszystko dobrze skonfigurowałeś (opłacone zamówienie musi zostać również oznaczone jako "opłacone" w panelu Twojego sklepu).


____________________________________________________________________________


* W przypadku zmiany domeny nie ma konieczności składania nowego wniosku o weryfikację sklepu. Konieczne jest zmienienie jej w systemie PayNow - taką zmianę zrealizujesz wysyłając odpowiednią dyspozycję na mLinii mBanku. Po tym kroku adres URL sklepu zostanie zaktualizowany w systemie przez operatora bramki.

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł