Niszowiec - brak dostępu

Utworzone przez Emilia Kowal, Zmodyfikowano dnia wt, 11 Cze o 2:13 PO POŁUDNIU wg Emilia Kowal

Jeżeli dostęp do Bestsellerów by Niszowiec zakupiony został z poziomu platformy TakeDrop, aby uzyskać dostęp do zasobów wewnętrznych platformy Niszowiec.pl załóż konto na platformie:
https://niszowiec.pl/moje-konto/#zarejestruj 
a następnie skontaktuj się z ich supportem: kontakt@niszowiec.pl

W wiadomości załącz potwierdzenie płatności za usługę Niszowiec z TakeDrop i poproś o nadanie dostępów.


*W przypadku odwrotnej sytuacji (zakupu Niszowca z poziomu platformy niszowiec.pl) takie potwierdzenie wyślij do nas, a nadamy Ci dostępy do integracji Bestsellery by Niszowiec w TakeDrop. 


Potwierdzenie możesz wysłać korzystając z opcji kontaktu w zakładce "Strefa wiedzy" => "Kontakt" https://app.takedrop.pl/knowledge/contact.





Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł