Pierwszym krokiem jest zainstalowanie aplikacji i zaimportowanie produktów z aukcji na aliexpress, instrukcję jak to zrobić znajdziesz tutaj:
https://takedrop.freshdesk.com/a/solutions/articles/77000485214
Jeżeli masz już pierwsze zamówienia na sklepie przejdź do realizacji:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Gdy klient opłaci zamówienie należy przejść do zakładki z zamówieniami: https://app.takedrop.pl/orders/list i zmienić status zamówienia na "W realizacji"
Zaznaczamy odpowiednie zamówienia i wybieramy "Edytuj zaznaczone":
Następnie wyskoczy okienko, gdzie zmieniamy statusy -> wybieramy "W realizacji" i klikamy "Zapisz zmiany"
Przechodzimy do zakładki: AliExpress -> Realizacja zamówień https://app.takedrop.pl/wholesales/aliexpress?tab=3 (ścieżka: Hurtownia -> Aliexpress)
*Pamiętaj, że do realizacji zamówień wymagana jest włączona aplikacja AliBot - inaczej wszystkie pola będą nieaktywne.
1. Wprowadź login do Twojego konta na AliExpress
2. Wprowadź hasło, którym logujesz się do konta na AliExpress.
3. Klucz do AntiCaptcha API - Nie są niezbędne do przekazywania zamówień - więcej informacji o kluczach Anticatpcha znajdziesz na końcu artykułu.
4. Po wprowadzeniu loginu oraz hasła (1 i 2) będzie można przejść do realizacji zamówień, których statusy zostały zaktualizowane na "W realizacji"
*Jeżeli chcesz pozostać na stronie AliExpress aby sfinalizować zamówienia przekazane właśnie z TakeDrop zaznacz checkbox.
UWAGA! POZWÓL NASZEJ APLIKACJI WYKONAĆ ZA CIEBIE PRACĘ! :-)
Po uruchomieniu realizacji zamówień zrób sobie kilka minut przerwy, np. na kawę! (zależnie od ilości przekazywanych zamówień) Nie klikaj nic w tym czasie na komputerze aby przypadkowo nie przerwać procesu.
Nie obawiaj się tego co zobaczysz na ekranie - nie jest to żaden wirus, ani atak hakerski.
Nasza aplikacja właśnie zaczyna działać w tle i wysyła informacje dotyczące zamówień do AliExpress.
Po ukończeniu procesu w prawym górnym rogu wyświetli się na zielono komunikat: "Wszystkie zamówienia zostały przetworzone"
Status zamówienia zmieni się na "Wysłane" -> https://app.takedrop.pl/orders/list
Zamówienie będzie czekać w kasie na AliExpress, gdzie wystarczy tylko dokonać płatności za towar:
- W tym celu zaloguj się na swoje konto na https://pl.aliexpress.com/
- W prawym górnym rogu wybierz "Konto" i kliknij na "Moje Zamówienia" https://www.aliexpress.com/p/order/index.html?spm=a2g0o.home.1000001.37.3011405fV460Ap
- Wybierz opcję "Zapłać teraz* -> Wybierz formę zapłaty i zamów towar. Gotowe!
UWAGA:
- Jeżeli przekazywanie zamówienia przebiegło bez przeszkód status zamówienia w TakeDrop zmieni się na "Wysłane"
- Jeżeli nie udało zrealizować się zamówienia - jego status zostanie zmieniony na "Błąd realizacji"
W przypadku błędu realizacji:
Spróbuj przekazać zamówienia pojedynczo. Przejdź do koszyka w AliExpress i sprawdź czy zamówienie nie utknęło w tym miejscu: https://www.aliexpress.com/p/shoppingcart/index.html?pljn=A&spm=a2g0o.home.1000002.2.3876405fZEfDd0
W tym przypadku mimo błędu realizacji zamówienia - produkt z zamówienia był w koszyku na AliExpress (z wybraną opcją dostawy przez klienta oraz wybranym wariantem gotowy do zakupu) -> Kliknij na "Zapłać" i sfinalizuj zamówienie.
Pamiętaj, aby zmienić status zamówienia na TakeDrop z błędu na "Wysłane".
Jeżeli nie odnajdziesz produktów z zamówienia w kasie ani koszyku na AliExpress spróbuj ponowić realizację zamówienia.
Błąd w przekazywaniu zamówienia zazwyczaj spowodowany jest przerwaniem procesu przekazywania zamówień (np. przez przypadkowe kliknięcie) - ponów próbę (pamiętaj o zmianie statusu zamówienia na "W realizacji") nie korzystając z komputera przy procesie realizacji.
Aby sprawdzić przyczynę błędu, przejdź do listy zamówień: https://app.takedrop.pl/orders/list i przejdź do edycji wybranego zamówienia:
Następnie przewiń w dół strony aby odnaleźć pole "Realizacja" pod nim będzie informacja o błędzie:
Tutaj akurat mieliśmy do czynienia z błędnym kodem pocztowym - popraw dane, zmień status zamówienia na "w realizacji" i ponów próbę realizacji zamówienia.
W przypadku nieznanego błędu, z którym nie jesteś w stanie poradzić sobie samodzielnie - zgłoś problem: Kontakt z konsultantami Takedrop
> W zgłoszeniu podaj wszystkie niezbędne dane: adres email powiązany z kontem, sklep na którym pracujesz, link do zamówienia (lub jego numer), w którym występuje błąd oraz zrzut ekranu z widocznym komunikatem błędu.
Samo zamówienie wykonaj ręcznie na AliExpress, aby towar został wysłany do klienta na czas.
Dodatkowe informacje:
*Jako domyślna metoda wysyłki wybierana jest w pierwszej kolejności opcja dostawy z Polski następnie z Chin. Nie ma możliwości zmiany opcji dostawy wybieranej przez bota - jeżeli chcesz zrealizować zamówienie wykorzystując inną opcję lub z dostawą z innego kraju np. Czechy - zamówienie należy przekazać ręcznie na koncie w AliExpress.
Wejdź w szczegóły zamówienia i kliknij na ID produktu:
Link przekieruje Cię bezpośrednio do aukcji produktu na aliexpress - gdzie ręcznie będzie można zakupić towar zamówiony przez Twojego klienta.
ANTICAPTCHA
Klucz do AntiCaptcha API – jeśli złożysz na koncie więcej zamówień w ciągu 24h, to pojawi się Captcha w kasie (kod do przepisania). AliBot posiada integrację z serwisem, które te klucze odczytuje i pozwala dalej automatycznie realizować zamówienie. W celu założenia konta przejdź tutaj: https://anti-captcha.com/clients/entrance/register Po poprawnej rejestracji otrzymasz na maila wiadomość w której będzie klucz API do Twojego konta:
Po założeniu konta zaloguj się https://anti-captcha.com/clients/entrance/login Zobacz widok w którym możesz doładować konto – Add Funds
Wybierz Poland aby wygodnie zapłacić szybkim przelewem.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł