Koszyk - bezpośredni link (CTA) z dodanym produktem

Utworzone przez Paweł Skrzypczyk, Zmodyfikowano dnia Fri, 12 Apr 2024 o 09:48 AM wg Emilia Kowal

Czy warto używać CTA (Call to Action) w opisie produktu?


Oczywiście! CTA może być bardzo skutecznym narzędziem, aby zachęcić potencjalnych klientów do podjęcia określonej akcji, np. zakupu produktu. CTA to krótka i zwięzła zachęta, która przekonuje odbiorcę do podjęcia konkretnego działania. Wprowadzając CTA w opisie produktu możesz zwiększyć zaangażowanie klientów i skłonić ich do podjęcia pożądanej akcji.


Oto kilka przykładów CTA, które możesz wykorzystać w opisie produktu:


"Kup teraz!": Prosta i bezpośrednia zachęta do zakupu produktu.


"Sprawdź naszą ofertę": Zachęć klientów do zapoznania się z pełną ofertą produktów.


"Odkryj, jak nasz produkt może poprawić Twoje życie": Skup się na korzyściach, które produkt może przynieść klientowi.


"Dołącz do grona zadowolonych klientów": Podkreśl wartość produktu poprzez uczynienie klienta częścią ekskluzywnego grona.


"Zarezerwuj swój egzemplarz już teraz": Stworzenie poczucia pilności i zachęta do natychmiastowego działania.


"Zdobądź swoją nową ulubioną rzecz": Tworzenie emocjonalnego związku z produktem.


"Skorzystaj z okazji i oszczędź dzisiaj!": Zachęcanie do zakupu poprzez wskazanie na obecne promocje lub obniżki cen.


Pamiętaj, że skuteczne CTA powinno być dopasowane do charakteru produktu i preferencji grupy docelowej. Ważne jest, aby CTA były wyraźne, precyzyjne i motywujące. Unikaj przesadnej agresywności, ale jednocześnie staraj się zachęcić odbiorców do podjęcia działania. Najlepiej przycisk CTA i hasło reklamowe umieszczaj w towarzystwie ciekawej grafiki!


________________________________________________________________________



JAK STWORZYĆ BEZPOŚREDNI LINK DO KOSZYKA Z DODANYM JUŻ PRODUKTEM? 


Skorzystaj z poniższego szablonu:


https://ADRES_TWOJEGO_SKLEPU/checkout?products=PRODUKT-WARIANT


Skopiuj powyższy link i podmień fragmenty oznaczone kolorem danymi z Twojego sklepu.


ADRES_TWOJEGO_SKLEPU - podstaw tu adres swojego sklepu np. mojsklep.pl


PRODUKT - wklej tu numer ID produktu odszukanego z poziomu zakładki: https://app.takedrop.pl/products/list





WARIANT będąc w edycji produktu należy otworzyć sekcję "Ceny i warianty". Znajdziesz tutaj numery ID poszczególnych wariantów. Wybierz ten, który Cię interesuje i wstaw w linku właściwy numer.



Uwaga! Produkty bez wariantów także posiadają jeden domyślny wariant, który określa ich cenę na stronie sklepu, i przy tworzeniu linku należy podstawić jego numer ID we fragmencie linku "Wariant".



Aby do koszyka dodanych zostało od razu kilka sztuk danego produktu, struktura linku musi być następująca:


https://ADRES_TWOJEGO_SKLEPU/checkout?products=PRODUKT-WARIANT-ILOŚĆSZTUKPRODUKTU


na przykład:


https://ADRES_TWOJEGO_SKLEPU/checkout?products=538426-10842219-5

gdzie "5" oznacza ilość sztuk produktu. Jeżeli w koszyka ma być tylko jedna sztuka, nie ma konieczności podawania tej informacji.


Link do koszyka z dodanym już produktem znacznie skraca proces zakupu i podnosi konwersje. Można go umieścić np. na swoim landing page'u.


________________________________________________________________________



Jak stworzyć przycisk Call To Action w opisie blokowym?


W tym celu należy przejść do edycji opisu, a następnie już bezpośrednio w kreatorze należy wybrać ikonę ołówka w lewym dolnym rogu, wpisać dowolną frazę, która ma służyć jako przycisk, zaznaczyć ją i przejść poniższe kroki:

1. Dodanie stworzonego wcześniej linku:


2. Zmiana formatu napisu na przycisk:


3. Przycisk gotowy!




Przycisk Call To Action w opisie TakeBuilder:


Możesz korzystać tutaj z gotowych rozwiązań (sekcje Hero lub Opis produktu):



lub wprowadzać własne rozwiązania poprzez edycję kodu HTML.


W celu edycji przekierowania należy kliknąć na dany przycisk i w prawym górnym rogu w odpowiedniej rubryce wprowadzić link:




Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł