Prowadząc sklep na platformie TakeDrop, po złożeniu zamówienia przez Klienta w Twoim sklepie, system może wysłać do niego automatyczną wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dodatkowo informację o każdym nowym, złożonym zamówieniu, możesz otrzymywać także na swoją skrzynkę
Jak to zrobić?
Wejdź do zakładki "E-mail" => "Ustawienia: https://app.takedrop.pl/orders/settings
W celu połączenia adresu email ze sklepem skontaktuj się z nami, zgodnie z komunikatem w zakładce
Po otrzymaniu potwierdzenia uzupełnij rubryki odpowiednimi adresami e-mail (mogą być takie same).
Email nadawcy wiadomości w powiadomieniach dla klienta: jest to e-mail, z którego zostanie wysłana wiadomość do Twojego klienta, który złoży zamówienie.
Email sprzedawcy dla powiadomień o zamówieniu lub prośbą o kontakt: jest to e-mail, na który będziesz otrzymywać informacje o nowym zamówieniu złożonym w Twoim sklepie. Dodatkowo jeśli ktoś skorzysta z zakładki "Kontakt" w Twojej witrynie, to również na ten adres otrzymasz wiadomość od Klienta.
Kolejnym rozwiązaniem jest integracja z Baselinkerem, który jest jednym z najpopularniejszych narzędzi e-commerce i multi-integratorem. Tam również można ustawić wysyłkę automatycznych e-maili w zależności od statusu zamówienia: https://baselinker.com/pl-PL/home/
BaseLinker pozwala na podłączenie między innymi: narzędzi do wystawiania faktur, grupowanie zamówień, czy tworzenie własnych wiadomości e-mailowych czy smsowych. Są to najczęściej używane funkcjonalności przez Sprzedawców.
Link do integracji:
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł