Email - automatyczna wysyłka do klienta + konfiguracja

Utworzone przez Jakub Proch, Zmodyfikowano dnia Fri, 18 Aug 2023 o 11:09 AM wg Dominika Bednarska


Prowadząc sklep na platformie TakeDrop, po złożeniu zamówienia przez Klienta w Twoim sklepie, system może wysłać do niego automatyczną wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dodatkowo informację o każdym nowym, złożonym zamówieniu, możesz otrzymywać także na swoją skrzynkę 

Jak to zrobić?

Wejdź do zakładki "E-mail" => "Ustawienia: https://app.takedrop.pl/orders/settings

W celu połączenia adresu email ze sklepem skontaktuj się z nami, zgodnie z komunikatem w zakładce

Po otrzymaniu potwierdzenia uzupełnij rubryki odpowiednimi adresami e-mail (mogą być takie same).




Email nadawcy wiadomości w powiadomieniach dla klienta: jest to e-mail, z którego zostanie wysłana wiadomość do Twojego klienta, który złoży zamówienie.

Email sprzedawcy dla powiadomień o zamówieniu lub prośbą o kontakt: jest to e-mail, na który będziesz otrzymywać informacje o nowym zamówieniu złożonym w Twoim sklepie. Dodatkowo jeśli ktoś skorzysta z zakładki "Kontakt" w Twojej witrynie, to również na ten adres otrzymasz wiadomość od Klienta.


Kolejnym rozwiązaniem jest integracja z Baselinkerem, który jest jednym z najpopularniejszych narzędzi e-commerce i multi-integratorem. Tam również można ustawić wysyłkę automatycznych e-maili w zależności od statusu zamówienia:
https://baselinker.com/pl-PL/home/

BaseLinker pozwala na podłączenie między innymi: narzędzi do wystawiania faktur, grupowanie zamówień, czy tworzenie własnych wiadomości e-mailowych czy smsowych. Są to najczęściej używane funkcjonalności przez Sprzedawców.

Link do integracji:



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł