Na platformie masz możliwość podglądu i edycji powiadomień generowanych do klienta: https://app.takedrop.pl/shop/email
Dwa pierwsze powiadomienia generowane są automatycznie:
1. "Nowe zamówienie"
Szablon wysyłany jest na adres email klienta w momencie kliknięcia przez niego na opcję "Złóż zamówienie" na formularzu w sekcji checkout:
2. "Opłacone zamówienie"
Szablon wysyłany jest po tym, gdy klient w kolejnym kroku opłaci swoje zamówienie przez bramkę płatniczą.
➡️ Kolejne szablony generowane są do klienta już zależnie od Twoich działań - a dokładniej od tego, jaki status ustawisz dla danego zamówienia (zakładka https://app.takedrop.pl/orders/list). Nazwy statusów odpowiadają nazwom szablonów powiadomień mailowych.
Przykładowo, po przekazaniu zamówienia do dostawcy (według instrukcji Zamówienia i ich realizacja. Mam nowe zamówienie - co dalej?) możesz ustawić jego status na "W realizacji", tym samym klient otrzyma nowe powiadomienie w swojej sprawie. Gdy otrzymasz potwierdzenie wysłania paczki, możesz zmienić status na "Wysłane" itp.
Możesz ustalić, aby automatyczne powiadomienia były generowane z Twojego adresu email.
⚠️ Opcja ta jest możliwa wyłącznie, gdy posiadasz mail oparty na własnej domenie, jak np. kontakt@nazwaTwojejdomeny.pl - nie dotyczy to maili opartych na bezpłatnych domenach jak gmail.com, wp.pl i inne.
W pierwszej kolejności należy podpiąć swój adres e-mail, z którego będą wysyłane notyfikacje do Twoich klientów.
Przejdź do zakładki "E-mail" => "Zmień ustawienia" (https://app.takedrop.pl/shop/email)
W celu połączenia adresu email ze sklepem skontaktuj się z nami, zgodnie z komunikatem w zakładce.
Po otrzymaniu potwierdzenia uzupełnij rubryki odpowiednimi adresami e-mail (mogą być takie same).
Email nadawcy wiadomości w powiadomieniach dla klienta: jest to e-mail, z którego będą wysłane powiadomienia do klienta, który dokonał zakupu w sklepie.
Email sprzedawcy dla powiadomień o zamówieniu lub prośbą o kontakt: jest to e-mail, na który będziesz otrzymywać informacje o nowym zamówieniu złożonym w Twoim sklepie. Dodatkowo, jeśli ktoś skorzysta z zakładki "Kontakt" w Twojej witrynie, to również na ten adres otrzymasz wiadomość od klienta.
Poniższa rubryka pojawi się tylko wtedy, gdy zaznaczysz checkbox "Pozwalaj złożyć zamówienie bez e-maila":
Wiadomości, które będą otrzymywać Twoi klienci można edytować za pomocą edytora HTML. Zrobisz to w zakładce: https://app.takedrop.pl/shop/email
Jak widać, można edytować standardowe wiadomości (ikoną ołówka po prawej stronie) lub dodać zupełnie nowe notyfikacje przyciskiem "Dodaj":
Po zjechaniu na sam dół zobaczysz treść wiadomości:
BaseLinker pozwala między innymi na podłączenie narzędzi do wystawiania faktur, grupowanie zamówień czy tworzenie własnych wiadomości e-mailowych czy smsowych. Są to najczęściej używane funkcjonalności przez Sprzedawców.
Link do integracji:
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł