Aktywowanie szybkich płatności na sklepie to jedna z ostatnich czynności przy podstawowej konfiguracji sklepu internetowego.
Jak przygotować sklep przed wysłaniem wniosku o weryfikację?
1. Podpięcie własnej domeny: Podłączenie domeny do sklepu
2. Dodanie własnego logo na sklep: Jak zmienić logo + zalecany rozmiar
oraz favicona: Czym jest ikona favicon?
3. Podstawowa edycja layoutu
Koniecznie upewnij się, że:
- wszystkie obcojęzyczne napisy zostały przetłumaczone na j. polski
- wszystkie przyciski/linki przy banerach działają
4. Dodanie produktów na sklep, przetłumaczenie ich zawartości na j. polski
Nawet jeżeli planujesz prowadzić sklep jednoproduktowy, na czas weryfikacji sklepu zachowaj w nim więcej produktów (co najmniej kilka pozycji). Po pozytywnej weryfikacji możesz usunąć produkty, które są Ci zbędne. Każdy produkt musi mieć polskojęzyczne tytuły i opisy, więc pamiętaj, aby w razie dodania na sklep nowych produktów z AliExpress przetłumaczyć ich zawartość.
Operator bramki sprawdza dokładnie każdy z produktów - upewnij się, że nie posiadasz na sklepie pozycji wymienionych przez bramkę jako nieobsługiwane. Na przykładzie HotPay: https://hotpay.pl/documentation_v5/regulamin-konta.pdf => ostatnia strona "Załącznik nr 3 — Poniższa lista obejmuje zakres działalności, towarów i usług, których HOTPAY nie obsługuje."
Bez prowadzenia działalności nie możesz sprzedawać też takich produktów jak np. kosmetyki, suplementy czy biżuteria z kamieni szlachetnych.
5. Wypełnienie kategorii produktowych
Upewnij się, że wszystkie dodane kategorie/podkategorie w sklepie mają przypisane produkty - jeśli pozostawisz na stronie puste kategorie/podkategorie, operator bramki odrzuci Twój sklep. W każdej z kategorii najlepiej jest mieć co najmniej kilka produktów. Pomocne artykuły:
- Dodawanie/ukrywanie kategorii
- Przypisywanie produktów do kategorii
6. Uzupełnienie dokumentów na sklepie: Dodanie dokumentów w sklepie
Upewnij się, iż uzupełnione zostały wszystkie dokumenty i są one zgodne z rzeczywistymi warunkami sprzedaży na Twoim sklepie (dostawy, płatności, FAQ) oraz zgodne z prawem (regulamin, polityka prywatności).
Przy weryfikacji sklepu szczególną uwagę zwraca się na wpisy:
W polityce prywatności - "Administrator danych osobowych"
W regulaminie - "Sprzedawca"
Jeżeli nie masz działalności, w tym miejscu podajesz swoje imię i nazwisko oraz adres zamieszkania. Jeżeli prowadzisz działalność - pełne dane firmy.
*Przy polityce prywatności można również podać nazwę serwisu - czyli Twojego sklepu, np. markecior.com
Sprawdź, jak wyglądają szczegółowe wytyczne na przykładzie bramki płatniczej HOTPAY:
https://hotpay.pl/documentation_v5/elementy-sklepu-internetowego.pdf
Jeżeli wykonane zostały wszystkie powyższe zadania, możesz wysłać wniosek do weryfikacji sklepu na bramce płatniczej - powodzenia!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lista bramek płatności:
Szybkie płatności Paynow: https://app.takedrop.pl/integrations/view/1
Szybkie płatności Hotpay: https://app.takedrop.pl/integrations/view/2
Szybkie płatności PayU: https://app.takedrop.pl/integrations/view/3
Szybkie płatności Stripe: https://app.takedrop.pl/integrations/view/36
Szybkie płatności imoje: https://app.takedrop.pl/integrations/view/57
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł