Weryfikacja sklepu przez bramkę płatniczą

Utworzone przez Dominika Bednarska, Zmodyfikowano dnia pt, 22 Sie o 10:19 RANO wg Dominika Bednarska

Aktywowanie szybkich płatności na sklepie to jedna z ostatnich czynności przy podstawowej konfiguracji sklepu internetowego. 


Jak przygotować sklep przed wysłaniem wniosku o weryfikację?


1. Podpięcie własnej domeny: Podłączenie domeny do sklepu


2. Dodanie własnego logo na sklep: Jak zmienić logo + zalecany rozmiar

oraz favicona: Czym jest ikona favicon?


3. Podstawowa edycja layoutu


Koniecznie upewnij się, że:

- wszystkie obcojęzyczne napisy zostały przetłumaczone na j. polski 

- wszystkie przyciski/linki przy banerach działają


4. Dodanie produktów na sklep, przetłumaczenie ich zawartości na j. polski


Nawet jeżeli planujesz prowadzić sklep jednoproduktowy, na czas weryfikacji sklepu zachowaj w nim więcej produktów (co najmniej kilka pozycji). Po pozytywnej weryfikacji możesz usunąć produkty, które są Ci zbędne. Każdy produkt musi mieć polskojęzyczne tytuły i opisy, więc pamiętaj, aby w razie dodania na sklep nowych produktów z AliExpress przetłumaczyć ich zawartość.


Operator bramki sprawdza dokładnie każdy z produktów - upewnij się, że nie posiadasz na sklepie pozycji wymienionych przez bramkę jako nieobsługiwane. Na przykładzie HotPay: https://hotpay.pl/documentation_v5/regulamin-konta.pdf => ostatnia strona "Załącznik nr 3 — Poniższa lista obejmuje zakres działalności, towarów i usług, których HOTPAY nie obsługuje."


Bez prowadzenia działalności nie możesz sprzedawać też takich produktów jak np. kosmetyki, suplementy czy biżuteria z kamieni szlachetnych. 


5. Wypełnienie kategorii produktowych


Upewnij się, że wszystkie dodane kategorie/podkategorie w sklepie mają przypisane produkty - jeśli pozostawisz na stronie puste kategorie/podkategorie, operator bramki odrzuci Twój sklep. W każdej z kategorii najlepiej jest mieć co najmniej kilka produktów. Pomocne artykuły:

- Dodawanie/ukrywanie kategorii

- Przypisywanie produktów do kategorii


6. Uzupełnienie dokumentów na sklepie: Dodanie dokumentów w sklepie 


Upewnij się, iż uzupełnione zostały wszystkie dokumenty i są one zgodne z rzeczywistymi warunkami sprzedaży na Twoim sklepie (dostawy, płatności, FAQ) oraz zgodne z prawem (regulamin, polityka prywatności).


Przy weryfikacji sklepu szczególną uwagę zwraca się na wpisy:


W polityce prywatności - "Administrator danych osobowych" 

W regulaminie - "Sprzedawca"


Jeżeli nie masz działalności, w tym miejscu podajesz swoje imię i nazwisko oraz adres zamieszkania. Jeżeli prowadzisz działalność - pełne dane firmy. 


*Przy polityce prywatności można również podać nazwę serwisu - czyli Twojego sklepu, np. markecior.com 

  

Sprawdź, jak wyglądają szczegółowe wytyczne na przykładzie bramki płatniczej HOTPAY:

https://hotpay.pl/documentation_v5/elementy-sklepu-internetowego.pdf


Jeżeli wykonane zostały wszystkie powyższe zadania, możesz wysłać wniosek do weryfikacji sklepu na bramce płatniczej - powodzenia! 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Lista bramek płatności:


Szybkie płatności Paynow: https://app.takedrop.pl/integrations/view/1


Szybkie płatności Hotpay: https://app.takedrop.pl/integrations/view/2


Szybkie płatności PayU: https://app.takedrop.pl/integrations/view/3


Szybkie płatności Stripe: https://app.takedrop.pl/integrations/view/36


Szybkie płatności imoje: https://app.takedrop.pl/integrations/view/57



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł