Po złożeniu zamówienia przez klienta w Twoim sklepie system wyśle do niego automatyczną wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dodatkowo informację o każdym nowym złożonym zamówieniu możesz otrzymywać także na swoją skrzynkę.
Na platformie masz możliwość konfiguracji i edytowania również innych powiadomień niż wspomniane wyżej powiadomienie o nowym zamówieniu.
Jak to zrobić?
W pierwszej kolejności należy podpiąć swój adres e-mail, z którego będą wysyłane notyfikacje do Twoich klientów. W tym celu:
Przejdź do zakładki "E-mail" => "Ustawienia: https://app.takedrop.pl/orders/settings
W celu połączenia adresu email ze sklepem skontaktuj się z nami, zgodnie z komunikatem w zakładce.
Po otrzymaniu potwierdzenia uzupełnij rubryki odpowiednimi adresami e-mail (mogą być takie same).
Email nadawcy wiadomości w powiadomieniach dla klienta: jest to e-mail, z którego zostanie wysłana wiadomość do Twojego klienta, który złoży zamówienie.
Email sprzedawcy dla powiadomień o zamówieniu lub prośbą o kontakt: jest to e-mail, na który będziesz otrzymywać informacje o nowym zamówieniu złożonym w Twoim sklepie. Dodatkowo, jeśli ktoś skorzysta z zakładki "Kontakt" w Twojej witrynie, to również na ten adres otrzymasz wiadomość od klienta.
Wiadomości, które będą otrzymywać Twoi klienci można oczywiście edytować (za pomocą edytora HTML). Zrobisz to w zakładce: https://app.takedrop.pl/email-templates
Jak widać, można edytować standardowe wiadomości (ikoną ołówka po prawej stronie) lub dodać zupełnie nowe notyfikacje przyciskiem "Dodaj":
Dodatkowym i osobnym rozwiązaniem jest integracja z BaseLinker - jednym z najpopularniejszych narzędzi wspierających e-commerce. Tam również można ustawić wysyłkę automatycznych e-maili w zależności od statusu zamówienia: https://baselinker.com/pl-PL/home/
BaseLinker pozwala między innymi na podłączenie narzędzi do wystawiania faktur, grupowanie zamówień czy tworzenie własnych wiadomości e-mailowych czy smsowych. Są to najczęściej używane funkcjonalności przez Sprzedawców.
Link do integracji:
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł